Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ambassadør for privatengros.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jul 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle.

Privatengros.dk er en helt ny hjemmeside, hvor private kan handle til REN ENGROSPRIS - med prisgaranti. For at kunne handle hos os, skal man betale et medlemsgebyr på 499,- pr. år. Privatengros.dk lever af 2 ting, tilfredse kunder/medlemmer og medlemsgebyret.
- Tilfredse medlemmer, gør at vi beholder medlemmet i flere år.
- Medlemsgebyret er det forretningen privatengros.dk skal kunne smøre smør på brødet for.

For at få tilfredse kunder, har vi valgt at lave et medlemsudvalg som vi har kaldt
"Ambassadør for privatengros.dk" - som skal hjælpe så med forskellige ting.

En Ambassadør skal følgende:
1. Hjælpe os med, at finder priser på andre sitet, hvor vi IKKE er billigst - det bliver svært...!
2. Kundeklager - Altså hvis vi får nogen, vil vi lade vores Ambassadør, være med i beslutningsprocessen og medlemmet har ret eller ej.

Vi skal bruge 10 ambassadør fordelt over hele landet, så jo før du svaret, jo større er chancen...!

Syntes du det lyder spændende - så kontakt os på info@privatengros.dk og få mere af vide omkring www.privatengros.dk 

Er det ikke noget for dig - men godt kunne tænke dig at handle til REN ENGROSPRIS, kun du som bruger af Amino, få en medlemsgave til en værdi af 215,- (se gaven http://www.privatengros.dk/produkt/Paul_Bocuse_vinsaet.htm )
For at få gaven, skal du taste AMINO i rabatkoden, når du opretter et medlemskab.

Rigtig god dag til alle.

Christian
Privatengros.dk

Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 09:33
Fra Solrød-Strand
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 50
Fra  Golfshoppen.Com Skrevet kl. 09:44

Hej Christian

Spændende side I er ved at starte op - det ser dog udtil at I flere steder har brugt Google Translate til at lave Jeres produktbeskrivelser.

God weekend

Med venlig hilsen

Golfshoppen.Com

Golfkøller

Danmarks bedste udvalg i golfbolde med logotryk

Tilmeldt 7. Jul 10
Skrevet kl. 13:27

Hej Golfkøller.

Det håber jeg ikke, da vi har haft et firma til at lave oversættelses, af de produkter som skulle oversættes. - Tak for tippet.

Ja, det er spændende, og vi har allerede mange medlemmer, faktisk flere end forventet.'

Rigtig god weekend.

Christian
www.privatengros.dk

Tilmeldt 7. Jul 10
Skrevet kl. 13:27
Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 20:23

Jeg er ikke interessede i at være Ambassadør, men er meget interessede i sitet.
Er det okay, at købe og sælge videre?

Evt. sælge videre, og så i sender videre til køberen, uden regning i?
regningen til mig pr mail?

Fra Tagbilaran
Tilmeldt 30. Sep 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 20:50

Hej Christian

Fin hjemmeside og god ide. Held og lykke med projektet!!

Men. Hvis du kan tåle lidt konstruktiv kritik, så vil det være en god ide, hvis du får sprogtjekket din side.

Det er vigtigt at undgå stave- og kommafejl, hvis dit firma skal fremstå som seriøst. Og der er flere graverende fejl på din side.

Jeg er uddannet journalist og sprognørd, og jeg har et lille firma, som netop hjælper med korrekturlæsning på mindre firmaers hjemmesider. Jeg kan også hjælpe med at skrive gode tekster og salgsbreve.

Hvis du er interesseret, kan jeg gennemgå og rette din hjemmeside. Det er ikke dyrt. Kontakt mig på

perdraker@hotmail.com  - så får vi lynhurtigt sprogoptimeret din side.

Med venlig hilsen

Journalist Per Draker 

Tilmeldt 7. Jul 10
Skrevet kl. 23:06

Hej Mads.

Den service kan vi ikke tilbyde, da vi ikke sælger til erhverv.

Vi sælger kun til private som er medlem, men hvad medlemmerne gør ved de varer de køber af os, kan vi ikke gøre noget ved...!

Håber du har fået svar på dit spørgsmål...?

Christian
www.privatengros.dk  

Tilmeldt 7. Jul 10
Skrevet kl. 23:08
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)