Jeg indgik forlig.
Min advokat mente også vi skulle køre på, men jeg kunne aldrig rigtig få ham til at sige, at mine chancer var særlig gode. Istedet kørte han på formalia i selve den måde stigningen var skruet sammen på og altså ikke på selve det, at ejerne ikke havde krav på en stigning.
Jeg mente ellers og mener stadig, at linket i mit oprindelige indlæg klart siger, jeg var i min gode ret til at afvise alle reguleringer udover den aftalte stigning i.f.t. nettoprisindexet.
Jeg mener, at Advokatfirmaet Delacour oprindelig stod som forfatter af indlægget - men synes ikke de er nævnt i indlægget længere. Ved ikke, om de har fået kolde fødder.
Dog ved jeg med sikkerhed, at Tommy V. Christiansen i en artikel i Jyllandsposten brugte nøjagtig samme ordlyd. Altså at det klart skulle fremgå i kontrakten, at der kan reguleres til markedslejen, når der ellers er aftalt en stigning svarende til nettoprisindexet. Jeg har desværre smidt artiklen ud - men mener max den er et år gammel.
Jeg havde desværre ikke overskud hverken økonomisk eller personligt til at køre en sag, da jeg ikke havde det godt med usikkerheden. Min overbevisning er som sagt stadig, at jeg ville kunne have kørt sagen hjem.
Jeg ønsker dig held og lykke hvis du tager sagen op - håber du vil skrive et indlæg, når der foreligger et resultat.