Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan styrker jeg salget på min webshop (børn og bolig)?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lone.
Tillykke med din egen virksomhed og jeg er helt vild med dit tekstindhold under ”os”.

Mange webshopsejere tro at billeder er nok, men de ved ikke, at man kan fordoble billedets betydning ved brug af forførende og inspirerende produktbeskrivelser.

Når jeg ser dine produktsider, så forføre de mig ikke. Måske er det derfor de besøgende ikke køber hos dig.

Du skriver heller ikke, hvad produktet er lavet af, hvilket mange forbruger ”kræver” at vide.

Dette er en beskrivelse fra en anden webshop:
Fin high school nederdel - med det skønneste tern i farve mixet rød, lilla og sort.

Læg for og bag.

Foret med let stof. Bred elastik rib i linningen. Alt i farven lilla.

Super fin at kombinere med t-shirt model Maren eller Louise - find nedenfor.

Farve:
Tern i farvemixet rød, lilla og sort.

Størrelse:
2-12å

Måske kan dette inspirere dig til løsningen.

Fra København
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 21:43

Hej Glenn

Tusind tak fordi du tog dig tid til at kigge på min webshop. Jeg er enig med dig, og vil helt klart gøre mere ud af produktbeskrivelserne, som du nævner. Så tak for input.

Også tak til alle andre, der er kommet med gode råd.

Hilsen

Lone

Tilmeldt 11. May 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 22:28

Hej Lone

Jeg har arbejdet med nogle andre webshops og udfører gerne et gratis markedsføringstjek af din side hvis det skulle have interesse. Markedsføringstjekket er overordnede betragninger om, hvad der kan optimere din markedsføring og dermed dit salg. Men det fordrer selvfølgelig at du har et markedsføringsbudget- stort eller lille.

SKriv til mig hvis det skulle have interesse: anette@konceptmarketing.dk, www.konceptmarketing.dk

/Anette

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)