Hej Aminoer Jeg er så heldig, at jeg er blevet inviteret til at lave en indkast-event til MTG United for Peace Cup i Oslo. Jeg er indkast-træner - www.throwin.dk - så den 9. oktober tager jeg til Oslo og laver indkast-konkurrence og træning for børnene. Jeg får ikke penge for projektet... det er noget jeg gør med min virksomhed for at give noget tilbage til samfundet. MTG United for Peace Cup( http://www.mtgunitedforpeace.com/) , der samarbejder med Røde kors og Nobel Peace Center, samler børn med dårlige opvækstbetingelser (f.eks. økonomiske) fra følgende lande: Bulgarien, Danmark, Estland, Ghana, Ungarn, Letland, Litaun, Norge, Rusland, Slovenien, Sverige og UK. Mit spørgsmål er: Er der nogle Aminoer der kunne tænke sig at levere sponsorgaver til børnene, som en del af indkast-eventen eller Peace Cuppen generelt? Husk... at udover en god gerning... så kan Jeres produkter også ende i det meste af Europa og i et enkelt land i Afrika... .... men det er selvfølgelig den gode gerning, der er den vigtigste Hvis der er nogle der er interesserede i at give noget, skal det være fremme hos mig senest torsdag den 8. oktober... |
Jeg har lavet lidt rod i datoerne...
Fredag den 8. oktober skal jeg lave eventen...
Torsdag den 7. oktober er den seneste dag hvis I vil give en sponsorgave til børnene