Hej Aminoer Jeg sætter hermed mit bedst tjenende Adsense site til lyn-aktion. SItet er lavet i Wordpress og tjener 1000+ om måneden netto på fuldautomatik. Indtjeningen er støt stigende måned for måned. Jeg vil ikke aflsøre domænet her i indlægget af hensyn til mig selv, køber og sitet selv. Men kan fortælle at det er inden for wellness genren. Sitet får kun sin trafik fra organsike resultater i søgemaskinerne. Jeg har på intet tidspunkt markedsført sitet. Lyn-aktion Da jeg har brug for pengene for salget af denne side allerede i begyndelsen af næste uge (læs mandag eller tirsdag), er dette en lynaktion,hvorfor jeg heller ikke forventer en så høj pris som jeg normalt ville forvente at ville kunne sælge sitet til. Til gengæld skal du som køber af sitet være parat til at betale vinderbudet allerede i starten af næste uge. Hvorfor sælger jeg? Jeg ønsker egentlig slet ikke at sælge sitet, da det som sagt er mit bedst tjenende Adsense site på fuldautomatik. Men sælger fordi jeg ønsker at erhverve et allerede etableret projekt, som koster en del. Salget af mit site, skal bidrage til finanseringen af projektet. Potentiale Sitet har stort potentiale for yderligere at forøge indtjening. Indtjeningen stiger allerede nu støt måned for måned, hvilket du vil kunne se i statistikkerne. Sitet ligger godt i søgemaskinerne på vigtige keywords, hvorfra den får den trafik som giver indtjeningen. Men der er mulighed for at ranke bedre på flere vigtige keywords, hvor der går meget trafik til. Få skrevet nogle flere artikler med fokus på flere trafikgenererende keywords (der er mange af dem inden for denne genre), og du vil se de vil begynde at rangere i søgemaskinerne efterhånden og kravle op. Lav linkbuilding og få flere gode og højere placeringer i søgemaskinerne. Jeg har lavet en smule linkbuilding samt onsite seo, skrevet artiklerne, og ellers har den passet sig selv. Efterhånden har den rangeret sig bedre og bedre på de keywords jeg går efter. Jeg har aogså eksperimenteret med designet på sitet og placeringen af Adsense annoncerne. Det har resulteret i en rigtig pæn klik % på annoncerne. Skriv og du får de nøjagtige tal. Hvordan byder du på sitet? Da det her på Amino ikke er tilladt at byde her i tråden, skal du enten skrive en PM til mig eller en mail til: thebubblefish(snabela)gmail.com med dit bud og eventuelle opklarende spørgsmål. Du kan også spørge efter mere info, og jeg vil sende dig et info ark med info om sitet samt statistikker over indtjening og trafik. Startprisen for bud er 9.000 DKK og og du kan købe sitet lige nu og her til 17.000 DKK, hvis du vil være sikker på at sitet er dit. Jeg sælger dog ikke sitet for under 9.000 DKK da det alligevel også vil være for skørt af mig. Aktionen slutter mandag aften eller før hvis jeg har fået et tilfredstillende bud. Spørgsmål?... så skriv endelig! Med venlig hilsen Jean-Michel C. P.S kan desværre først svare på mails første gang i aften. |
Tak for den store interesse allerede nu.
Som sagt i indlægget skriver jeg først til de interesserede i aften torsdag med domæne og statistikker.
bare så i ikke sidder og undrer jer over hvor det bliver af :-)
Mvh
Jean-Michel C.