Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tryk på forkellige ting som: Keychains, T-Shirt, Sweatshirt, tasker osv.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Midtjylland
Tilmeldt 12. Dec 06
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey.

Jeg ville lige høre, om nogle kunne forslå nogle steder at købe: tasker, keychains, T-shirt, Sweatshirts osv. med tryk på efter eget valg, og det skal ikke være så man skal købe 1000stk af gangen, måske bare 10-20 og det stadig er en rimelig pris og kvalitet.

Nogle foreslag?

På forhånd tak.

Mvh Michael.

Tilmeldt 14. Mar 06
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 17:18
Hej Lyst.

Jeg ved at Seritex kan klare det meste, og det behøver ikke nødvendigvis at være et kæmpe oplag før du får en billig pris.

Med venlig hilsen Lasse Christensen

Fra Midtjylland
Tilmeldt 12. Dec 06
Skrevet kl. 17:24
Hej Lasse.

Man kan ikke se priserne på trykket og produkterne, det vil jeg gerne vide inden jeg kontakter dem.

Da det ikke er sikkert jeg skal have det lavet, vil bare forhøre mig om priser osv. Inden vi beslutter os, for hvad vi vil have.

Men mange tak, for det hurtige svar.

Mvh

Michael

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 08:00
  Michael,

Du skal være velkommen til at smide mig en email på  jesper snabelA mediamouse.dk 

I MediaMouse laver vi bl.a. det du efterspørger - også i små mængder helt ned til ét styk.

Du finder desværre ikke nogle priser på vores hjemmeside, da stort set alt vi laver er specialproduktioner og vi derfor laver et tilbud på den pågældende produktion.

Men jeg vil meget gerne give dig nogle priser, hvis du smider mig en email og skriver lidt mere detaljeret omkring hvad der skal trykkes.

Fra Køge
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 09:50
Hej Michael

Du kan prøve imageprint.dk

folie, print på krus, kreditkortholder, kuglepenne, pengeclips med valgfri gravering 10 % til amino'er skriv amino i beskedfeltet www.1-design.dk

Fra Midtjylland
Tilmeldt 12. Dec 06
Skrevet kl. 14:18
Hej Jesper. Smider lige en pm. :)

Mr Streamer, mange tak kigger på det. :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)