Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode råd til bog om SEO

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Sep 10
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der nogen af jer, som kan anbefale mig en god bog til SEO? Har i selv fået optimering ud af bogen, eller SKAL man hyre en professionel for at få noget nævneværdigt udbytte....?

Tak for hjælpen:-)

Mvh.

Glen
Pitstop1000.com

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 11:19

Hej Glen,

Det er der rigtigt mange tråde om på Amino.
En af dem er denne.

Prøv at benytte søgefeltet i debatten (oppe i højre hjørne) og søg på eksempelvis "seo e-bog".

Der skal nok komme mange brugbare resultater.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ville købe disse 2 søgeord ord optimering bøgerne af Thomas rosenstand http://www.seo-lex.dk

Eller af Mikkel Demib http://seo.demib.dk/

hvor lang tid bruger at sætte dig ind i emmet er afgørende hvor meget du selv kan klare og hvad du måske ved før og hvor lang tid du vil bruge på søge ord optimering , det kan du kun selv svare på om du klare opgaven med prøve lidt og spørg her på forummet og du klare det du kan

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 30. Sep 10
Skrevet kl. 17:14

Nå, ok. Jeg havde ikke lige set søgefunktionen

@Mikael

Tak for svaret... :-)
Ja, det er jo ret logisk, at det afhænger af hvor meget man gider sætte sig ind i det.
Det var mere det grundlæggende website optimering, og nu har jeg læst lidt på det,
og tror godt jeg kan nogle basale ting:-)

Er der nogen som ved hvad det ca. koster at få ens website seo optimeret?
Jeg ved godt det er svært at sige, men er der en ca. grundlæggende pris....snakker vi 5000 eller 50000 kr.?

Mvh.

Glen
Pitstop1000.com

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:11

Prisen afhænger af mange faktor konkurrence på ordet med 5000 kr. kommer du ikke langt med vis der bare er lidt konkurrence på ordet , med regn med alt imellem 5000 kr. til x antal kr. f.eks. 1 million kr. Søgeord optimering er ikke en varer som i supermarkedet hvor man ved en liter mælk koster ca. 4- 6 k. med det er selvfølgelige ikke en økologisk mælk for de er lidt dyrere med det er ca. samme pris i alle supermarkeder.

med tænk det som vis vejen er længere op , som f.eks. vis der skal  transporteres  1 liter mælk til grønland så koster den  39 kr . så vis du ikke findes på google og der er lang vej op koster det måske 100 gange mere

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 30. Sep 10
Skrevet kl. 01:08

@Mikael - God pointe, tak for hjælpen :-)

Mvh.

Glen
Pitstop1000.com

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 01:33

Hej Glen,

Jeg vil også lige anbefale dig at køre det igennem 'Amino-testen'.

Smid et link, og bed om nogle SEO-råd. Så kommer der rigtig mange gode ting, og så er det bare at komme igang ;-)

Fx. Kan jeg se på forsiden er ordet 'Home' med i din titel. Det er ret skidt.. Dit vigtigste keyword, skal helst stå som det første på forsiden.

Det samme gælder alle dine titler, dem kan du starte med at gøre bedre :) Fortæl hvad det handler om, og ram samtidig nogle keywords, det folk søger på. Så vil du hurtigt opleve en stigning i besøgstallet, højst sandsynligt :)

Tilmeldt 30. Sep 10
Skrevet kl. 09:58
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)