Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kritik af prissammenligningsside - hjælp mig

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg har startet iløbesko.dk, hvor jeg viser priser på løbesko fra det danske internetmarked. Jeg vil spørge dig om du vil bruge 2 min på at give lidt kritik af siden. Primært på undersiderne om de forskellige løbesko, fx Asics Nimbus 12.

Jeg har prissammenligning på de 5 mest solgte løbesko og har inddraget (så vidt jeg har kunne finde frem til) alle forhandlere.

1. Er undersiderne overskuelige? 
  2. Er det for dig oplagt at klikke videre?
  3. Er der noget der får dig til at tvivle?

Det var 3 hurtige spørgsmål.

Jeg håber du vil hjælpe mig

Med venlig hilsen

Jens Jakob Andersen

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:22

Hej Jauvert,

Jeg synes det er en fin side, men jeg ser meget arbejde kontra mulig indtjening. Pas på du ikke løber sur i opdateringsarbejdet. 5 produkter er også en lille del af det samlede markede for løbesko.

Men ellers flot og overskueligt sat op. Savner dog lidt billeder, mon ikke du kan få en af de butikker som ikke tilbyder affilaite til at låne dig nogle :-).

Ps. har selv Gel Kayano :-).

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:57

Jeg ville lave disse ting her

Købe et domæne uden ø og bruge det til hjemmesiden mange kan stadigvæk ikke se rigtigt hjemmesider med æ ø å i urlen er dog langt færre nu

Lave et banner hvor der løbe skoen i og en løber i

En løbe guide , hvilken måde løber du på , er forfodsløber ? Skal du have disse her sko , løber du med indvendt eller udadvendt , hvad vejer du , hvor mange km vil du løbe ,

er du mellemdistance løber langdistance løber , eller sprinter , skal du vælge forskellige løbesko

Hvad hjælper på løbestil

Balance bræt der retter vis udadvendt løber eller indadvendt løber , mange overbelaster også akillessene derved god at træne med bræt

Teknik træning vigtigt lad lidt bagvendt kør fod fremad , sprak dig nærmeste i bagdelen

Kan lave overdrivelser til forskellige tekniskformer af løbetræning bruges forskellige sko , løber du hækkeløb skovtræning , intervaltræning , fartleg , mv. skal der også vælges alternative sko , desuden kunne du lave løbeprogrammer på siden , hvordan kommer jeg hurtigt form et program vis skal tabe sig , et program vis ikke overvægtigt hvor kondital skal forbedres meste for det er 2 forskellige træningsforme derved forskellige løbesko

Står lidt nedfor om løbeskoen med stå ikke som en løbesko guiden hvad er bedste til forskellige løbestiler, sæt dig mere ind hver enkel sko giver for der er mere om hvert enkel end skrevet

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Skrevet kl. 21:27

Casper Schneidereit:

Hej Jauvert,

Jeg synes det er en fin side, men jeg ser meget arbejde kontra mulig indtjening. Pas på du ikke løber sur i opdateringsarbejdet. 5 produkter er også en lille del af det samlede markede for løbesko.

Men ellers flot og overskueligt sat op. Savner dog lidt billeder, mon ikke du kan få en af de butikker som ikke tilbyder affilaite til at låne dig nogle :-).

Ps. har selv Gel Kayano :-).

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Tak for svar Casper

Kun ganske ganske få er tilmeldt affilate programmer. I starten hygger jeg mig bare med projektet, og det er lidt en 3. prioritet som jeg bruger tid på i weekenden hvor jeg nogle gange har tid. 

Billeder skal der komme, tak for inputtet! 

Hvis jeg var dig ville jeg skynde mig at gå ind på www.RunForest.dk - Asics Kayano 16 til 925 kr. 

Endnu en gang tak

Ha' en god aften

Med venlig hilsen

Jens Jakob Andersen

Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Skrevet kl. 21:29

Mikael christiansen:

Jeg ville lave disse ting her

Købe et domæne uden ø og bruge det til hjemmesiden mange kan stadigvæk ikke se rigtigt hjemmesider med æ ø å i urlen er dog langt færre nu

Lave et banner hvor der løbe skoen i og en løber i

En løbe guide , hvilken måde løber du på , er forfodsløber ? Skal du have disse her sko , løber du med indvendt eller udadvendt , hvad vejer du , hvor mange km vil du løbe ,

er du mellemdistance løber langdistance løber , eller sprinter , skal du vælge forskellige løbesko

Hvad hjælper på løbestil

Balance bræt der retter vis udadvendt løber eller indadvendt løber , mange overbelaster også akillessene derved god at træne med bræt

Teknik træning vigtigt lad lidt bagvendt kør fod fremad , sprak dig nærmeste i bagdelen

Kan lave overdrivelser til forskellige tekniskformer af løbetræning bruges forskellige sko , løber du hækkeløb skovtræning , intervaltræning , fartleg , mv. skal der også vælges alternative sko , desuden kunne du lave løbeprogrammer på siden , hvordan kommer jeg hurtigt form et program vis skal tabe sig , et program vis ikke overvægtigt hvor kondital skal forbedres meste for det er 2 forskellige træningsforme derved forskellige løbesko

Står lidt nedfor om løbeskoen med stå ikke som en løbesko guiden hvad er bedste til forskellige løbestiler, sæt dig mere ind hver enkel sko giver for der er mere om hvert enkel end skrevet

1) Købe domæne uden Ø, rigtig god ide. Tak for det

2) Artikler om løbestil: Tak for input, det kommer der selvfølgelig! Uden tvivl. 

3) Mere tekst om hver løbesko? Synes du ikke at der er nok tekst om hver løbesko? Personligt ville jeg mene at teksterne er meget lange.

Med venlig hilsen

Jens Jakob Andersen

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:52

Nu har jeg lige købt et par (for 1600 DKK!) :-)... men held og lykke med projektet, det er også et område jeg vil bevæge mig ind på, i løbet af efteråret.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Skrevet kl. 23:12

Casper Schneidereit:

Nu har jeg lige købt et par (for 1600 DKK!) :-)... men held og lykke med projektet, det er også et område jeg vil bevæge mig ind på, i løbet af efteråret.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Løbeskosmarked eller hvad? Som sælger eller affiliate eller hvad har du i tankerne?

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:15

Alt indenfor sportsprodukter(.dk), lidt ala det samme som jeg har startet op med parfume priser, dog med mange flere kategorier.

Tilmeldt 20. Oct 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:11

Hej,

Ideen med en prissammenligning på løbeprodukter er vel en ok ide, men man skal selvfølgelig være opmærksom på troværdigheden. Når du selv har en webshop, som sælger løbesko og den stort set altid er nævnt øverst i dine prissammenligninger, er det meget nemt at miste troværdighed.

Ellers er siden fin, omend jeg er enig med Casper i at 5 produkter ikke er meget.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)