Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domæne

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark

Nope, du tager helt fejl, der er masser af firmaer der kan registrere før du overhovedet har en chance for at se det er ledigt :-)

Har selv været i branchen, og sådan er det bare.

Best regards

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 20:47

Kim Boldig:

Hej Mark

Nope, du tager helt fejl, der er masser af firmaer der kan registrere før du overhovedet har en chance for at se det er ledigt :-)

Har selv været i branchen, og sådan er det bare.

Best regards

Sikker på at det ikke er sådan her: - Der er én vente liste, og det er DK-hostmasters og der kan alle registrere sig på, blandt andet en udbyder på vegne af en kunde. Men står du nummer 1 her, så er du nummer 1?

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 20:49

Yep, jeg er sikker på at det IKKE er sådan, jo hvis du spørger dk hostmaster er det sikkert sådan, men der findes altså rigtig avancerede "systemer" derude der checker den slags, de ved at domænet er ledigt endnu før dk hostmaster ved det *lol*

Best regards

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kim Boldig:

Yep, jeg er sikker på at det IKKE er sådan, jo hvis du spørger dk hostmaster er det sikkert sådan, men der findes altså rigtig avancerede "systemer" derude der checker den slags, de ved at domænet er ledigt endnu før dk hostmaster ved det *lol*

Best regards

Tvivler stærkt på der andre der kan lave vente lister end dk-hostermaster.dk de sidste 200 domæner jeg har fået på venteliste har jeg været på dk-hostemaster.dk ventelist og sikke noget rod vis flere laver ventelister , det vil blive det rene kaos, dog tror jeg det er ulovligheder der forgår. med vil da gerne vide mere om dette her , for er lidt forvirret og tvivler ekstrem meget på der er mere end  en venteliste

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 06:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kim Boldig:

Best regards

Jeg har spurgt dem! Og det foregår som jeg siger, desuden får du mulighed for at registrere det førend andre kan. Det var i hvert fald hvad jeg fik afvide.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)