Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Instant indtager Google.dk indenfor de næste par dage? SEOOO?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Google Instant indtager den danske Google. Nu bliver resultaterne vist ligeså snart du begynder og taste søge sætningen?

Hvilken effekt tror i det kommer til at have for SEO?

Instant er allerede på Google.com - der kan jer der ikke har prøvet se hvad jeg snakker om.

Jeg synes at det til tider virker lidt forvirrende og jeg bliver ved med at trykke på søg knappen, selv om det ikke er nødvendigt! Hvad med jer andre ??

Tilmeldt 20. Aug 10
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dino:

Hej Aminoer

Google Instant indtager den danske Google. Nu bliver resultaterne vist ligeså snart du begynder og taste søge sætningen?

Hvilken effekt tror i det kommer til at have for SEO?

Instant er allerede på Google.com - der kan jer der ikke har prøvet se hvad jeg snakker om.

Jeg synes at det til tider virker lidt forvirrende og jeg bliver ved med at trykke på søg knappen, selv om det ikke er nødvendigt! Hvad med jer andre ??

Super fint for en stor del af de sites jeg har lavet med mere specifikke søgninger ...f.eks. lokationsbestemte søgninger, som Google tit giver forslag til ...det guider brugerne til at søge mere specifikt ...så alt-i-alt et godt initiativ.

Personligt syntes jeg dog at det er et helvede at bruge ...,

:-) Andy  

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår ikke hvad man skal bruge en søg-knap til, hvis den søger automatisk?

Men ellers glæder jeg mig til, at den kommer. Den vil gøre det lettere at finde det man leder efter. :-)

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

ja det er et godt spørgsmål , men den er der :-)

Tilmeldt 20. Aug 10
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel:

Jeg forstår ikke hvad man skal bruge en søg-knap til, hvis den søger automatisk?

Men ellers glæder jeg mig til, at den kommer. Den vil gøre det lettere at finde det man leder efter. :-)

Der sidder nok stadig et par goldies som ikke ville forstå at man skulle indtaste noget i søgefeltet hvis der ikke var en søge-knap :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Man må kunne regne ud, hvor meget livstid man sparer i løbet af 40 år med Google Instant. Men at regne det ud - ja det jo nok spild tid :) Mvh Linnar Sining Felkl Kontakt Tyskland
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Glæder mig sygt meget til det! Tror det vil gøre ens søgning meget letter og ikke mindst hurtigere ;)

Billige iPhone Covers - iPhone covers til hele Scandinavian

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 02:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja - herovre har vi jo haft "fornøjelsen" et stykke tid nu. Og de yderst uvidenskabelige resultater indtil nu:

Jeg ser overhovedet ikke selv alt det fnidder, der ruller rundt under søgefeltet, mens jeg taster min søgning. Hvis jeg bevidst kigger på det, kan jeg se, at Google ikke er god til at gennemskue, hvad det er, jeg eftersøger.

Jeg har spurgt nogle af mine amerikanske venner, og ingen af dem ser rulleriet. Flere har direkte slået funktionen fra.

De første sporadiske data fra Adwords viser flere konti med faldende (nogle drastisk) CTR som følge af de langt flere visninger uden klik.

Men det er da godt, nogen glæder sig Smile

Tilmeldt 20. Aug 10
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 04:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

Tja - herovre har vi jo haft "fornøjelsen" et stykke tid nu. Og de yderst uvidenskabelige resultater indtil nu:

Jeg ser overhovedet ikke selv alt det fnidder, der ruller rundt under søgefeltet, mens jeg taster min søgning. Hvis jeg bevidst kigger på det, kan jeg se, at Google ikke er god til at gennemskue, hvad det er, jeg eftersøger.

Jeg har spurgt nogle af mine amerikanske venner, og ingen af dem ser rulleriet. Flere har direkte slået funktionen fra.

De første sporadiske data fra Adwords viser flere konti med faldende (nogle drastisk) CTR som følge af de langt flere visninger uden klik.

Men det er da godt, nogen glæder sig Smile

Du skal da bare være glad for at du arbejder med SEO :-)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)