Vi i Illux.dk har en erhvervsafdeling der lige for tiden arbejder på at skabe kunder inden for en bestemt branche. I den forbindelse kom jeg i tanke om, at man på linkedin kan annoncerer.
Fordelen ved linkedin må være, at man kan indsnævre gruppen der skal se annoncerne, til den specifikke branche.
Men er der noget at komme efter, eller vil jeg blot spille min tid. Er der nok der bruger linkedin og dem der gør klikker de på annoncer.
Er der nogen der har erfaringer?
Venlig hilsen Nees - Business Development Engineer Medejer af Illux A/S, Elefantprint.dk og AntHouse Production.
Jeg går ud fra at de manglende svar betyder at linkedin DirectAds ikke rykke helt vildt. Jeg vil dog stadig gerne høre fra folk der har selv de mindste erfaringer. :)
Go weekend, når i en gang i aften holder fyraften :)
Venlig hilsen Nees - Business Development Engineer Medejer af Illux A/S, Elefantprint.dk og AntHouse Production.
Bare fordi du ikke får svar på amino.dk omkring hvorvidt et medie bare er 'tha bomb' er det ikke ensbetydende med, at det ikke virker.
Jeg kender personligt mange, der bruger linkedIn og jeg er sikker på, at de har mange besøgende / visninger.
Om de har et godt annoncesystem og om det fungerer til din målgruppe afhænger af bl.a. dit eget udgangspunkt og hvordan du vil gøre det.
I bl.a. USA er det meget mere udbredt at gå ud på mindre trafikkilder og dyrke disse for at få billig trafik inden de bliver overcrowded, som fx Facebook og AdWords er i dag.
Det er selvfølgelig rigtig, at man ikke kan sige at det ikke virker bare fordi der ikke har været svar på dette indlæg.
Jeg tror at jeg vil se på det engang, det var blot hvis det var "tha bomb" så ville jeg nok prioriterer opgaven højere. Lige nu ligger den i den meget høje bunke af opgaver jeg skal have set på, når jeg har lidt tid :)