Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Denne video kan give dig noget info om hvad Direkte salg, NM, MLM er...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kommer ikke uden om det længere, det får mere og mere opmærksomhed - og det er som med så meget andet.... Nogen kan se mulighederne og andre ikke.

10 minutter som du måske kan bruge til noget.

God fornøjelse

Med venlig hilsen

Lillian Pabst

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 13:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg forstår det ikke, hvis jeg havde venner som konstant havde et produkt de ville sælge mig.

Så ville jeg ikke være venner med dem mere, videoen giver også indtryk at folk skal leve for produktet som andre ejer.
Personligt kan jeg ikke give mig 100% hvis det ikke er mit eget produkt.

Det eneste jeg hørte igennem alt det "corporate bullshit" tale, var at blive en del af vores voksende zombie hær.

Jeg har det helt fint med at folk vil sælge fancy juice, energi drikke osv.
Men for dem som har besvær med at sige nej, enten fordi de ikke tør eller synes det er pinligt.
Er det ihverfald ikke fedt at blive "Erhvervet".

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 14:20

Hej Lasse

Det kommer jo ikke bag på mig - med sådan en respons - for mange vælger den "lette" vej - at være negativ Sad

Den video du linker til var ikke den jeg linkede til.... og vist en reklamefilm ??

JA der findes da brodne kar i denne branche også - ligesom i alle andre brancher....deriblandt IT-branchen, banker, forsikringsselskaber, brugtvognsforhandlerer etc.

MEN derfor kan man jo godt orientere sig - det kunne jo være man fandt noget af værdi.

MEN som Albert Einstein sagde: Den ultimative form for sindssyge er at gøre som man plejer og forvente nye resultater .

Håber at der er nogen som har fået noget info på 10 minutter - om det flytter folk længere væk eller tættere på er jo ikke vigtigt...bare de flytter sig.

PS: Jeg kender mange mennesker som føler sig snydt af nogen i f.eks. IT Branchen - uden at de fordømmer ALLE.

PPS : Generalisering er usundt - og har ført til mange ubehageligheder..bl.a. terror......

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 08:10

Korntved:
Det kommer jo ikke bag på mig - med sådan en respons - for mange vælger den "lette" vej - at være negativ

Andre ville kalde det at være kritisk og desuden skriver jeg at jeg ikke forstår det.

Korntved:
Den video du linker til var ikke den jeg linkede til.... og vist en reklamefilm ??

Jeg linkede til en anden video, som var kritisk overfor selve konceptet.

Korntved:
JA der findes da brodne kar i denne branche også - ligesom i alle andre brancher....deriblandt IT-branchen, banker, forsikringsselskaber, brugtvognsforhandlerer etc.

Yep, sådan er markedet men jeg har aldrig skrevet nogen steder folk skal holde sig langt væk, dog ville jeg aldrig selv afprøve emnet.

Korntved:
MEN som Albert Einstein sagde: Den ultimative form for sindssyge er at gøre som man plejer og forvente nye resultater .

Yep, det er et fedt citat, men bare fordi man gør det samme hverdag, så betyder det ikke man skal lade vær med at være kritisk for nye ting.

Korntved:
PS: Jeg kender mange mennesker som føler sig snydt af nogen i f.eks. IT Branchen - uden at de fordømmer ALLE.

Jeg har ikke fordømt alle, men skriver ud fra det indtryk jeg fik af info videoen.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 13:39

Hej Lasse

Dette er jo et af problemerne som jeg også kender fra min forretning, at mange tror en email eller lidt skriftlig kommunikation er en god måde at føre en dialog på.

Der opstår jo misforståelser ret ofte. Og det er der selvfølgelig ikke så meget at gøre ved, hvis det skal være på skrift, så kan man rette hinanden. Dette er også grunden til at jeg som regel ikke gider give særlig mange informationer herinde, og jeg kunne forestille mig at det var det samme for mange andre MLM'ere....Det har intet med hemmeligheds kræmmeri at gøre, men om at have en seriøs dialog, hvor misforståelser hurtigt kan rettes.

Jeg syntes det er fint at være kritisk, har haft møder med folk som absolut ikke regnede med at de kunne bruge informationen til noget, og på forhånd fortalte at de var meget kritiske. Der er bare forskel. Der er dem der vil lytte, og der er dem som har deres egen mening som de holder fast ved.

Jeg har intet imod at folk siger nej det er ikke lige mig, efter at konceptet er præsenteret. Det er ikke alle der har lyst til at blive selvstændige, hvad enten det er NM, MLM eller traditionel virksomhed. Men jeg kan blive lidt træt af folk der mener de har en viden om hvordan MLM og NM fungere udfra en produkt præsentation, udfra et home party eller udfra et par venner som har været i ....

Og som Korntved's Einstein citat, så er der ekstremt mange der har de forventninger...Blev bl.a. også nævnt i Forum på netværksmøderne...gang på gang (ikke citatet, men samme tanke).

Mvh. Martin

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)