Jeg har en enkelt billet hvis du kan bruge det til noget, jeg vil gerne sælge den billigt. Så hvis du når at se denne besked, så kontakt mig på min mail: emil.bernt@gmail.com
Hvis det på nogen som helst måde kan trøste, er her et klip fra den netop overståede koncert i Bergen, Norge:
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Takker, gav mig kuldegysninger, er nu endnu mere ked af ikke at skulle til hans koncert.......... suk......
Det er jeg da ked af. Det var ikke meningen. Sorry
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Nej, helt iorden det var fedt at se og høre...... takker...... som sagt fik jeg kuldegysninger har ikke misset en koncert med ham siden 80´erne så det er bare lidt vemodigt.......
Men jeg har det ikke så godt i disse dage og har ikke pengene så det er bare realiteten.......
Ønsker allle, der skal til Princekoncert i aften, en rigtig fed oplevelse og håber I vil fortælle om den herinde..... :)
Ønsker allle, der skal til Princekoncert i aften, en rigtig fed oplevelse og håber I vil fortælle om den herinde..... :)
Jeg sender dig nogle billeder fra koncerten på fredag i Herning, når vi kommer hjem fra turen.
Dbh. John