Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SUK-Prince koncert i forum udsolgt.....

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone71:
Det er vist ikke et helt iorden link du gav mig Allan, ringede til billetnet og der kendte de intet til dette.....

Nu er det ikke mig der stå bag den sider, men noget jeg fandt på google ;)

Lone71:
Både at koncerten skulle være flyttet eller at han skulle give en ekstra koncert...... øv, troede lige jeg var på forkant med situationen...

Jamen så burde man skrive på den side at det er urigtige oplysninger .....

Men ja øv !

/allan

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 13:39

Leoparddrengen:
Ville bare sige, at det jo er dejligt at blive linket til - men man skal altså ikke tage alt hvad jeg skriver på bloggen for gode varer. Især ikke når det er mærket som løgnehistorie/satire... beklager.

Fint nok men hvor er det mærke siger du ?

/allan

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 13:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Føler mig godt nok dum, men jaaa det var for godt til at være sandt.....

Der fremgår inden steder at det er satire/sort humor....

Men du må få en masse links til din side, nu hvor en ligeså godtroende amino falder for dine løgnehistorier......

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Skrevet kl. 14:43

Bliver mere og mere arrig over dit stuntt, kan du ikke slette dine oplysninger, eller angive at det er satire.....

Der er nogen herinde der brænder for Prince musik, jeg er tydligt ikke den eneste.....

Nu hvor du har en profil herinde og ved hvor hurtigt det kan gå at komme på google, ville jeg råde dig til at afkræfte dine latterlige oplysninger.....

Just my 50 cents......

Tilmeldt 29. Sep 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:21

Well, beklager at have gjort dig arrig!

Jeg kan sige, at mit formål med de her opdigtede historier er at forsøge at skærpe folks sans for kildekritik på nettet. For jeg synes det er ganske uhyrligt hvad folk tror på, uden nogen form for saglig understøttelse - se bare på "Lady Gaga som hermafrodit" historien, som stort set samtlige medier bragte videre som sandheden, selvom den ligeledes er pure opspind, og ingen avis eller læser har set noget som helst der kunne bekræfte den.

Mit site er fyldt med oplysende indlæg, som er sandfærdige nok - men jeg har altså en Dr Jekyll and mr Hyde personlighed, så jeg kan ikke lade være med at lave de her, også. Og at skulle markere dem tydeligere end jeg gør, ville være at ødelægge idéen. Hvor det er meningen at det undervejs skal gå op for en at noget er helt galt. (Historierne har etiketter med fiktion, løgnehistorie og satire - ikke så meget for at markere dem, mere så man kan finde andre lignende.)

Den aktuelle Prince-historie startede egentligt op til Roskilde-festival, hvor jeg påstod, at Økonomi- og Erhversministeriet forbød Prince at optræde, fordi hans navn var et brud på EUs regler for tobaksreklame. Det gav nogle skærmydsler frem og tilbage, men det endte med et kompromis hvor Prince måtte optræde, hvis blot han havde en "Tobaksrygning er skadeligt" advarsel på tøjet (jeg havde endda et billede af det.)

Derfor er det at han, ifølge mig, dennegang stiller op under navnet I'NCCum, og vil optræde ude i det nedlagte Skandinavisk Tobakskompagnis haller i Søborg.

Og dagens indlæg, som du er så sur over, handler ikke om en ekstra Prince-koncert, men om at BilletNet - fordi de har dummet sig teknisk, og har solgt alle billetterne til Tyskland og Sverige (igen, ifølge min historie) - vil stable en koncert på benene med forskellige X-Faktor deltagere, som vil synge Prince-sange.

Næppe noget du som Prince-fan ville være særligt interesseret i? Jeg holder ihvertfald selv meget af Prince, og ved at det ikke ville være noget for mig.

Jeg må tilstå, at jeg er overrasket over at nogen tager det alvorligt. Men det understreger egentligt for mig bare behovet for den slags historier.

Det kan du sikkert synes er noget højtravende sludder, og blive mere arrig over. Men det er altså forklaringen på jeg gør det.

(Tror iøvrigt jeg lavet er et blogindlæg med udgangspunkt i dette, så tak :) )

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Skrevet kl. 08:39

Kan godt se nu, det forykte i historien, og jeg faldt i med begge ben, mon jeg er den eneste???

Der står også tags på din side, om at det satire og løgnehistorier, ved ikke om du har tilføjet dem sidenhen??

Men ihvertfald fik du mig med det samme, man er vel desperat til tider og vælger at tro på det man godt vil tro på.....

Tilmeldt 29. Sep 10
Skrevet kl. 09:48

Nej, de tags har skam været der hele tiden :)

(Og så en advarsel - når tiden for koncerterne nærmer sig regner jeg med at offentliggøre set-listen som Prince/I'NCCum vil spille... den skal heller ikke tages for gode vare... ;) )

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 09:52

Leoparddrengen:
Nej, de tags har skam været der hele tiden :)

Det korte af det lange her er, jeg tror der er en del som vil opfatte dig som en person som gerne vil have opmærksomhed (også på den slemme måde)

Du bliver nød til at lave det mere tydeligt hvad du har gang i ellers tror jeg de fleste vil tænke du er en nar.

/allan

Tilmeldt 29. Sep 10
Skrevet kl. 11:43

Jamen, det er da heller ikke helt forkert - narrens rolle er en jeg påtager mig med glæde.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 11:46

Leoparddrengen:
Jamen, det er da heller ikke helt forkert - narrens rolle er en jeg påtager mig med glæde.

Så sæt dit billede på og stå ved hvem du er skriver hvem du er i din profil ... så dit netværk kan se hvad du render og laver ;)

/allan

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)