Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedøm vores superlækre B2B webshop!

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Århus C
Tilmeldt 16. Oct 09
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Amino'r!

Vi har snart arbejdet på www.skiltex.dk i over et år nu & vi er ved at være rigtigt stolte af resultatet.

Vi er ren B2B webshop der sælger gadeskilte, snaprammer, messeudstyr mm.  (med prisgaranti)

Shoppen bliver sansynligvis aldrig færdig, da vi udvikler og viderebygger sitet konstant :)

Har i nogle ideer til hvad der kan forbedres?    har i noget ris eller ros, eller andet på hjerte? - Så gør os en tjeneste og giv os feedback..

På forhånd tak

Kim R.

Fra Århus C
Tilmeldt 16. Oct 09
Skrevet kl. 09:35

Hvis i gerne vil lave et testkøb så gør det venligst synligt at det er et testkøb :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 09:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kim

Du har ret, det er en rigtig flot webshop du har fået bygget op.

Jeg er lige på vej ud af døren, men falder over en ting!.

Når jeg kikker på forsiden, er der ganske enkelt alt for mange budskaber/call to action, at jeg bliver overrumblet. 9 små bannere og 2 store.....da jeg kikkede første gang, blev jeg helt mundlam, for der var simpelthen så mange budskaber på engang. 

Jeg kender det nu godt som e-købmand.... der er 1000 ting man gerne vil sige på en gang :)

Resten er rigtig flot og i er rigtig gode til call 2 action, og en fin købsprocess Yes

Fra Egå
Tilmeldt 17. May 10
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 10:05

Hej,

Jeg får helt lyst til at købe skilte og banner selv om jeg ikke lige står og skal bruge nogen :-)

Venlig hilsen - Martin G. Larsen

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 10:31

Pæn hjemmeside, dog som tidligere skerev er der måske en smule for meget på forsiden..

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Århus C
Tilmeldt 16. Oct 09
Skrevet kl. 10:42

Boysen:

Når jeg kikker på forsiden, er der ganske enkelt alt for mange budskaber/call to action, at jeg bliver overrumblet. 9 små bannere og 2 store.....da jeg kikkede første gang, blev jeg helt mundlam, for der var simpelthen så mange budskaber på engang. 

Hej Boysen og tak for god kritik..

Som vores forside illustrerer er vi meget salgsmindede i virksomheden :)

Vi tager forsiden op til eftertragtning!  tak igen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:04
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Super flot webshop i har ,godt lavet Smile

Lige domænet bruges i titlen , jeg ville lægge nogle søgeord ind der i stedet , jeg mener denne her titlen

Start ud med billige priser altid , gør folk sulten vis du er prisbillig på markedet ,hurtige surfer kigger efter billige vare altid først med de billige vare, synes meget denne reglen overholdes med ikke med alle varerne.

Kvalitet vil man normalt opdage ,for det ligger lige nedenunder.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus C
Tilmeldt 16. Oct 09
Skrevet kl. 12:12

Mikael christiansen:

Super flot webshop i har ,godt lavet Smile

Lige domænet bruges i titlen , jeg ville lægge nogle søgeord ind der i stedet , jeg mener denne her titlen

Hejsa Mikael,

Vi vil gerne have vores Brand i titlen(ihvertfald på forsiden), når folk laver en brand-søgning så skal det også se ordenligt ud, og ikke "snaprammer, plakatrammer, gadeskilte, a-skilte osv"  :)  desuden har vi også et vigtigt søgeord i titlen og det er "skilte"

Mikael christiansen:

Start ud med billige priser altid , gør folk sulten vis du er prisbillig på markedet ,hurtige surfer kigger efter billige vare altid først med de billige vare, synes meget denne reglen overholdes med ikke med alle varerne.

Kvalitet vil man normalt opdage ,for det ligger lige nedenunder.

Vi har prisgaranti på alle vores produkter, og vi sætter stor ære i at være de billigste, vi har også en "prisagent" dvs. hvis nogle finder nogel af vores produkter et andet sted billigere (både on of offline) kan de/du nemt gøre os opmærksom på det med prisagenten (formular)

Tak for kritikken :) & for ros !Cool

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 11:15

Hej Kim

Rigtig flot side og mange fine produkter. Det ser godt ud med forskellige logoer på de forskellige gadeskilte, men men men.. umiddelbart gør de forskellige logoer og vinkler, at det er svært at se forskellen på de forskellige skilte. Jeg har selv lige købt gadeskilte mv på nettet og tror jeg ville have valgt jeres side fra pga. uoverskueligheden.

En god og overskuelig underside er "multistand displays".

Er der nogen grund til, at i ikke har en "Læg i kurv" på oversigten over de forskellige produkter?

På produktsiden er det den røde skrift og ikke "læg i kurv", som fanger min opmærksomhed først. "Print" knappen kunne man godt tone rigtig meget ned.

Relaterede produkter er gemt for langt væk i bunden - den kunne med fordel flyttes over billederne med kundeservice og prisgaranti.

Jeg er bestemt ingen ekspert, men ser siden som en kunde - håber i kan bruge det til noget.

Mvh Dorthe

Bobles tumledyr og meget andet lærende legetøj

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:20

Super flot side. Jeg er helt vild med den.

Brian

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)