Jeg satte min Blackberry storm mobiltelefon tilsalg på DBA igår. Og efter blot 20 min fik jeg de første henvendelser via bud systemet, og sms.
Det virkede lidt skummelt, men jeg skrev for sjov til en af dem. Det her var hvad jeg fik af svar
Hej, jeg ønsker at købe denne vare til min dejlige barn, og jeg vil have dig til at sende det direkte til min datter i Nigeria. Jeg er en amerikansk statsborger, men jeg er i øjeblikket i Belarus til erhvervsmæssige formål.
Jeg vil betale for varen via bankoverførsel sin hurtigere på den måde. Alt hvad jeg er nu nødt til at foretage overførslen er de samlede omkostninger, der omfatter porto og din bankkonto. Jeg ønsker, at denne post skal sendes via post Danmark, og jeg vil være ansvarlig for porto gebyr og forsendelse
Mvh Vivian Pelle
Det er utroligt at der ikke bliver gjort mere på DBA for at stoppe disse Negeria svindlere!!. Jeg kan huske at det førhen kostede penge, for at se kontakt oplysningerne på annoncerne. Kan det ikke blive sådan igen?
Det er utroligt at der ikke bliver gjort mere på DBA for at stoppe disse Negeria svindlere!!. Jeg kan huske at det førhen kostede penge, for at se kontakt oplysningerne på annoncerne. Kan det ikke blive sådan igen?
Hvis det kostet penge, ville en del falde fra - Jeg siger CPR godkendelse, så slipper vi vel for en del af dem ;)
Hej, jeg ønsker at købe denne vare til min dejlige barn, og jeg vil have dig til at sende det direkte til min datter i Nigeria. Jeg er en amerikansk statsborger, men jeg er i øjeblikket i Belarus til erhvervsmæssige formål.
Haha. Jeg har for nyligt modtaget præcis samme besked på dba. Tror det var et digitalkamera jeg solgte. Der gik også lige noget tid før dba tog sig af det. Men ja.. Der bør gøres noget mere ved det.
Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk