Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor vigtige er tags?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 02:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg sad lige og undrede mig over noget. Da jeg startede med at lære at lave hjemmesider ( lang tid siden :D), så læste jeg en masse bøger om det, og fik hjælp af folk som allerede kunne... Men har aldrig hørt tale om tags, på den måde de benyttes i fx. wordpress.

Så mit spørgsmål er. Hvad er tags godt for, når man skriver et indlæg. Jeg har "lige" skrevet et indlæg om siden langthis, hvordan skal jeg tagge den, og med hvad? ...

Er der en som kan forklare godt hvad tags er og hvorfor man skal bruge det..

Takker på forhånd.

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Fra  Websitecare Skrevet kl. 10:52

Skubber lige til emnet, så der kan komme svar :)

Fra København
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 10:57
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ved ikke hvor vigtige de er rent SEO-mæssigt og sådan, men jeg benytter dem på min blog fordi det gør det nemmere for besøgende at finde artikler/indlæg om det de gerne vil læse/lære. Har også kategorier, hvor nogle af dem hedder det samme som nogle af tags'ne, men tja.. sådan er det nu engang. 

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Fra  Websitecare Skrevet kl. 11:36

Simon Christopher Mørk Hermansen:

Jeg ved ikke hvor vigtige de er rent SEO-mæssigt og sådan, men jeg benytter dem på min blog fordi det gør det nemmere for besøgende at finde artikler/indlæg om det de gerne vil læse/lære. Har også kategorier, hvor nogle af dem hedder det samme som nogle af tags'ne, men tja.. sådan er det nu engang. 

Hvordan finder du på hvad tags´ne skal hedde, og hvor mange laver du cirka til et indlæg?

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 11:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Randers
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 117
Fra  webnoerd.dk WEBNØRDERNE Skrevet kl. 11:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Med henblik på SEO gør tags det samme for google som de gør for dine besøgende. Ligesom dine besøgende har lettere ved at finde rundt på samme måde vil google også have en smugle lettere ved at finde rundt. Desuden vil det pågældende søgeord, "tag" fremgå en gang mere på din side som et link og derfor øge værdien for din side en smule (mange bække små).

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Fra  Websitecare Skrevet kl. 11:47

Takker for video :)

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Fra  Websitecare Skrevet kl. 11:49

René Reinholdt:

Med henblik på SEO gør tags det samme for google som de gør for dine besøgende. Ligesom dine besøgende har lettere ved at finde rundt på samme måde vil google også have en smugle lettere ved at finde rundt. Desuden vil det pågældende søgeord, "tag" fremgå en gang mere på din side som et link og derfor øge værdien for din side en smule (mange bække små).

okay, jeg må hellere få lavet nogle tags, for her ingen lige pt.

Takker alle sammen. :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)