Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Beskyttelse af Gratis themes

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står og har et par Wordpress Themes jeg gerne vil tilbyde gratis, mod reklame i Footer, også sælge reklame frie themes også.

Dog har jeg ingen idé om hvordan jeg kan sikre mig mod folk sletter min reklame?

Hvordan kan man sikre sig mod folk ikke sletter reklamen, og hvis kan man smide en Meta kode ind som jeg kan søge efter for at se hvor designet bliver brugt, og som ikke kan slettes af brugeren?

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 21:49

Du kan aldrig beskytte dig mod de mest ihærdige brugere.. Jeg har set flere designs som har en beskyttet footer, hvor de har krypteret alt indhold, så man ikke umiddelbart kan fjerne den. Problemet er så bare at man i CSS-filerne så kan fjerne dem med "hidden".

Men hvis du ligger et meta-tag ind samt krypterer footeren (jeg ved ikke hvordan, der er nok nogle andre der svarer), så er du ret sikker mod 95% af alle brugere. De sidste 5%.. Lad dem lege - Der er også folk som får Android til at køre på iPhone.

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra Karise
Tilmeldt 27. Oct 09
Indlæg ialt: 19
Fra  Irradiated Games Skrevet kl. 17:06

Det eneste der er at gøre er at compile dine php filer (det er dog EKSTREMT ubrugervenligt) da man så ikke kan rette i det, men skal have fat i dig hvis der skal laves ændringer i det.

Jeg kan kun fraråde dig at forsøge på kryptering i f.eks. javascript eller php. Det eneste man opnår, er at vedligeholdelsesevnen bliver forværret, og browsere (javascript) / servere (php) skal bruge mere tid og ressourcer på at dekryptere din kode.

Desuden tager det ikke meget mere end 30 sekunder på diverse søgemaskiner at finde ud af hvordan man "dekrypterer" hhv. javascript og php i 99/100 tilfælde

Mht. at "tracke" hvem der bruger dit design, så kender ikke lige nogle eksisterende "produkter", men jeg VED det er muligt. (diverse besøgstællere og google analytics bl.a. bruger en lignende teknologi)

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 17:56

Det mest normale er at smide dit link i footeren via kryptering. Du kan så lave et check i headeren om dit link i footeren stadig er intakt og ellers die(); ..
Som Lars skriver vil du aldrig kunne beskytte dig overfor alle brugere. 

 iPhone 6

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)