Hej Amino'er Jeg søger en skribent til at skrive om tech og gadgets på et nyt projekt jeg er indeover. Det drejer sig om en 4-8 artikler om måneden. Kan desværre ikke offentlig gøre så meget her. Men hvis du har interesse, må du meget gerne smide en pm, også kan jeg fortælle lidt mere. Med venlig hilsen Frederik Sand |
Søger Skribent til at skrive om tech og gadgets....
Jeg kan desværre først skrive link når projektet er oppe og kører. Men vi kan sagtens tage den over pm, hvis du kunne være interesseret og har viden om nyheder på tech og gadget markedet? Ved godt det få oplysninger, men vi mangler en der kan være behjælpelig på dette område, Vi betaler selvfølgelig for det. |
skriv gerne en PB når du har noget info, ellers har det desværre ingen interesse |
.
Lyder spændende.. Men jeg kan ikke sende dig en besked...? Ved ikke lige hvorfor.. Du må meget gerne sende mig en istedet :-) Mona |
Mit bud er at Frederik er ude på at lave et affiliate site der linker til nogle gadgets butikker.
@Fredrik, hvis du gør det godt, så kontakt gerne mig. Så kan vi lave en god affiliate aftale (+20%) fra din side. Det vil jeg være meget interesseret i. Skriv til mig på anders.andersen@coolstuff.dk |
Du har ikke åbnet for privat beskeder! Send mig lige én med mere information, jeg har meget erfaring indenfor specielt et par områder omkring tech og gadgets, og vil gerne være med ;) |
Det er ikke et affiliate site nej. Skal nok fortælle mere om projektet når vi kommet lidt nærmere på åbning |