Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Twitter - Hvad synes du? Er du på?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er også på twitter: @economistw (internationalt) og @kontakttyskland (dansk) 

Twitter bruger jeg egentlig mest til international networking. Det har jeg fået en del gode opgaver ud af, som forskellige flinke amerikanere har tilbudt mig. I Danmark er det jo ikke så stort, men mon ikke det kommer? 

Der er en masse som misbruger twitter og spammer / bulk-follower. Det er trist! For der er bestemt mange flinke folk derude.

Mvh

Linnart Sining Felkl

Kontakt Tyskland

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:34
Fra Brabrand
Tilmeldt 1. Sep 10
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 22:39

Trendsonline.dk er også på twitter. Vi tweeter om artikler og nyheder fra bloggen Trendsonline.dk, og har desuden opbygget en lang kildeliste af andre spændende startups og online medier.

I kan følge med på http://twitter.com/trendsonline_dk

Med venlig hilsen

Daniel Laursen
Trendsonline.dk

Vi elsker online. Vi elsker trends. Vi elsker start-ups. Vi elsker at hjælpe start-ups - www.trendsonline.dk

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 22:41

Jep - jeg er også på twitter! Du finder mig @emilblucher

Twitter giver mere mening for mig end facebook - der er for meget gejl på facebook, hvorimod twitter kun er statusbeskeder. Desuden er der  er folk der er værd at høre på, og mulighed for retweets gør at man kan få det bedste af dem man følgers venner.

/ Emil

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 22:43

Emil Blücher:

Jep - jeg er også på twitter! Du finder mig @emilblucher

Twitter giver mere mening for mig end facebook - der er for meget gejl på facebook, hvorimod twitter kun er statusbeskeder. Desuden er der  er folk der er værd at høre på, og mulighed for retweets gør at man kan få det bedste af dem man følgers venner.

/ Emil

Det har du ret i Emil, der er rigtig meget Kaos på facebook, især hvis man ikke er offensiv med sin "Hide application" knap.

Men jeg får alle mine bil nyheder, og nu også politiknyheder takket være @TDOmedia via facebook, og jeg synes det er genialt.

Desuden melder man sig socialt ude i min alder, hvis man ikke har facy.

God aften.. 

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 22:45

Kenneth:

Simon Elkjær:

Jeg forstår simpelthen ikke du smider den værdi væk, i at opbygge netværk og relationer, for ikke at snakke om kanaler til at komme ud med et budskab.

Jeg føler så ikke at jeg smidder noget væk. Og ligeså så anser jeg heller ikke det med at man bygger netværk op med gud og hver mand/kvinde, som noget seriøst.

/Kenneth

Indifferent 

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 280
Skrevet kl. 22:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har brugt twitter længe - det er et fantastisk sted at få og give informationer på.

Mange eksperter benytter twitter, og til opbygningen af min seneste webshop høstede jeg en hel del gode tips fra Benjamin Gundgaard (CustomerSense) - som vi efterfølgende også fik fin response på Twitter.

Det er lækkert, når man ved Benjamin ikke er en hel billig mand at få besøg af, hvis man var betalende kunde :)

Køb dit juletræ på nettet, leveret til døren og afhentet efter jul...

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:24

Hej Simon Elkjær

Nu skal du ikke være så forundret over min holdning til det.

Du skal tænke på, at alle de  medier der i cyber space, ikke er brugbare for alle. At det virker for nogle brancher betyder så ikke at det virker for alle.

Men man skal altid gøre op med sig selv, med hvor man vil bruge sine krafter, og resourcer. Og hvad man resikerer at få ud af det. Skal jeg bruge 100 timer på at få en order eller en viden, som jeg kunne købe for 2000 kr. Så er de 100 timer jo spildt. Mine timer koster jo alligevel 400 kr.

/Kenneth

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)