|
Kære kvinder Jeg opstarter den 4. november et forløb på 4 uger, hvor man lærer, hvordan man får sin historie i medierne. Der er tale om én workshop på 3 timer hver uge og derudover skabeloner og øvelser, der laves mellem de 4 workshops. Målet er, at man efter forløbet både har viden om, hvordan man konkret kontakter medierne (vi skal både tale om pressemeddelelser, emails, telefonopkald, fidussen ved foromtaler mm.) og en plan for, hvilke historier man skal have i hvilke medier i løbet af 2011. Når jeg skriver konkret, så mener jeg det. Jeg har selv været på overfladiske kurser med dyre konsulenter, der blot fortalte om de 5 nyhedskriterier. Sådan bliver det ikke på mit forløb. Her snakker vi konkrete tidspunkter for kontakt, strategier og logistik. Måske dette var et forløb for nogle af jer i dette forum? Forløbet er til mænd og kvinder, men det vil være skønt at se nogle seje tøser med nogle skønne virksomheder og historier. Du kan være alt fra stylist over fysioterapeut til malermester. Det eneste, der er vigtigt, er, at du brænder for at få din virksomhed i medierne. Du kan læse mere på min hjemmeside www.mainplot.com - og du er mere end velkommen til at kontakte mig for en snak om, hvad forløbet indeholder og hvad du kan få ud af det. Og ja, jeg skal nok sige til, hvis forløbet ikke er det, du har brug for. Mit telefonnummer er 27 14 38 80 og min e-mail er nina@mainplot.com |
Medierne er roden til alt godt :-)
Jeg lavde en pressemeddelelse, læste medierne igennem, fandt den journalist der skrev mest om lige mit område, og sendte min pressemeddelelse direkte til journalisten. Enten er man heldig at få den bragt, ellers er man MEGET heldig, og får opringning om at lave en artikel, som jeg var 2 gange. Bare husk hvem du har sendt til, så du ikke spammer de samme :-)
Held og lykke
Bliv gratis medlem