Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blog søger skribenter

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Heeej amino.. Jeg fik idag sat min nye blog om ved navnet flozk.dk på flozk ville der blive blogget om iværksætteri, seo, markedsføring og affiliate så hvis du intressere dig for noget af det så tag et kig forbi,

Men vi søger også skribenter så hvis du har lyst til at skrive om en af de ovenstående ting så skriv en mail til: kontakt@flozk.dk hvor du beskriver dig selv og skriver et lille prøve indlæg eller artikel der passer på 1 af de ting jeg skrev oven over..

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:30

Hej

Jeg har en artikel om, hvorfor man skal outsource sit bogholderi allerede når man starter op. Interesseret?

Michael

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 18:37

Indkøberen/Fokus:

Hej

Jeg har en artikel om, hvorfor man skal outsource sit bogholderi allerede når man starter op. Interesseret?

Michael

Ja det er jeg :) Bare send den til: kontakt@flozk.dk

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 08:52

Fint. Den kommer i løbet af dagen.

Michael

Tilmeldt 29. Sep 10
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 08:55

fed blog - er ikke go til at skrive, men vil da helt sikkert følge med!

Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 169
Fra  WhiteAway.com hvidevarer Skrevet kl. 09:02

Det er nogle spændende emner. Håber du finder nogle kloge folk der kan skrive en masse gode artikler fyldt med guldkorn.

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 09:56

Så er artiklen sendt til dig.

Michael

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 10:04

eRohde:

Heeej amino.. Jeg fik idag sat min nye blog om ved navnet flozk.dk på flozk ville der blive blogget om iværksætteri, seo, markedsføring og affiliate så hvis du intressere dig for noget af det så tag et kig forbi,

Men vi søger også skribenter så hvis du har lyst til at skrive om en af de ovenstående ting så skriv en mail til: kontakt@flozk.dk hvor du beskriver dig selv og skriver et lille prøve indlæg eller artikel der passer på 1 af de ting jeg skrev oven over..

Hej Rohde.

Jeg kan da sagtens smække en artikel om til dig, men det kræver at jeg får lidt ud af det :-)

Det kan evt. foregå via. en lille annonce for min blog i bunden af indlægget.

Med venlig hilsen,
Emil D. Pedersen 

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 15:09

Emil Pedersen:

eRohde:

Hej Rohde.

Jeg kan da sagtens smække en artikel om til dig, men det kræver at jeg får lidt ud af det :-)

Det kan evt. foregå via. en lille annonce for min blog i bunden af indlægget.

Med venlig hilsen,
Emil D. Pedersen 

Ja, Du kan godt få en annonce på bloggen hvis du skriver en artikel eller to.. :P 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)