Tak for det - så må jeg vel ud og bruge +3000,- .......
Så vidt jeg kan forstå så er en af de største fordele at man også har kontrol over lyden. Er det korrekt forstået?
Nu når jeg alligevel har din opmærksomhed - må jeg så spørge om én ting mere? Du har jo tidligere hjulpet mig med trådløs lavalier info. Jeg forstår stadig ikke det hele, men jeg har fundet denne:
Jeg bor i USA og koebte Rebel t2i for 3 uger siden, som er det samme som D550. Foerst vil jeg sige at jeg ikke er Pro. eller specielt noerdet paa dette punkt. Men jeg vil dog sige at t2i er fantastisk.
Angaende spoergsmaalet vedroerende om det er vaerd at koebe D60 for Kr. 3.000 mere var det slet ikke noedvendigt i min situation. t2i valgte jeg frem for Nikons D5000 pga. netop havde 1024 HD video som t2i har.
Tak for det - så må jeg vel ud og bruge +3000,- .......
Så vidt jeg kan forstå så er en af de største fordele at man også har kontrol over lyden. Er det korrekt forstået?
Nu når jeg alligevel har din opmærksomhed - må jeg så spørge om én ting mere? Du har jo tidligere hjulpet mig med trådløs lavalier info. Jeg forstår stadig ikke det hele, men jeg har fundet denne:
Det mikrofon sæt du linker til der er jo en fint sender og modtager, men der er ingen tvivl om at der er sparret på mikrofonen. men det er en fin måde at komme igang på, men vær dog opmærksom på at du mister lidt af mobiliteten ved at have en stationær modtager.