Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virker twitter, facebook sider og nyhedsbreve med B2B produkter?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har nu udnyttet muligheder i at få trafik via google rimelig godt og jeg skal nu igang med at udforske andre muligheder for at hive kunder ind - jeg har kigget på at gå imod twitter, facebook og nyhedsbreve for at skabe mersalg - men er det muligt når man har et "halv kedeligt" produkt som tape med tryk at skabe mersalg den vej?

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 13:29

Facebook og twitter henvender sig i høj grad til mindre virksomheder og enkeltpersoner, hvilket kan være rigtig godt i forbindelse med mindre enkeltmandsvirksomheder og lignende.

Nyhedsbreve ser vi en ret god effekt på i relation til b2b markedsføring, primært fordi de som regel er lidt nemmere at printe ud / forwarde og give videre til den ansvarlige indkøber af emnet, samt at en del virksomheder gerne vil være signet op og modtage informationer løbende fra deres leverandører til f.ek.s en fælles indbakke, da der sjældent sidder en dedikeret person med ansvar for at holde øje med hvornår en leverandør skriver på sin blog/twitter og lignende.

Lomax er en af de b2b virksomheder der gør det super godt på nyhedsbrevsfronten, så overvej at kigge dem lidt i skoene.

Fra Brædstrup
Tilmeldt 19. Sep 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 13:30

Reklameartikler, Tøj, alt til Visuel Branding - www.donitez.dk

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 13:32

En hurtig ide relateret til nyhedsbreve/ e-mail marketing:

Overvej hvis du sælger et forbrugsprodukt at finde en måde at regne ud hvornår kunden er lige ved at have opbrugt produktet, og send dem så en mail en uge før med gode tilbud. Det kan f.eks. netop være pakketape og lignende.

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 339
Fra  Legehjulet Skrevet kl. 14:50

Hej Janus

Nu du selv nævner søgemaskiner - så elsker Google blogs og twitter. Så jeg kan absolut kun anbefale dig at arbejde i den retning. Twitter til at kommunikere korte budskaber. Og blogs til at uddybe og vise mere. Pas dog på med "dublicate content" som er nævnt herinde mange gange.

Nyhedsbreve = Ja helt absolut. Lav en let tilmelding fra din webshop. Vil du SPARE penge på tapen - så tilmed dig her. Du kan eventuelt lave favorable ordninger - så man skal forhåndsbooke hos dig - før du køber hjem til lager. så kan man spare penge. Ergo lav lagerbinding til dig, besparelse til kunderne og alle er glade.

Hvad gør dine konkurrenter ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)