Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler Arbejde

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen Aminoer!

Jeg står og mangler et arbejde, er der nogle af jer det mangler nogle til at lave "et eller andet"
Jeg kan finde ud af:

Hvis det er noget helt andet i vil have mig til at lave, kan jeg begynde at sætte mig ind i det.
I kan finde noget infomation omkring mig på min profil. 
I er velkommen til at stille spørgsmål! 

Mvh.
Oliver Gorju

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:53

Jeg kan også godt lave regnskab, hvis det er det du mangler! 

Oliver Gorju

Fra Nyborg
Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 11:59

Ved ikke hvor smart det ville være at sætte en 15årig til at lave virksomheds regnskab. No offence, meeeen. Det er altså ikke counter strike eller Live for speed. Det er skattefar der kan komme efter en, med et ordentligt skattesmæk, hvis man er uopmærksom. Hvis jeg var dig, ville jeg passe på med at love mere ud end du kan holde. Der er nogle der hopper på, når du siger at du kan lave regnskab. For deres skyld. Hold dig til det du kender med sikkerhed.

Bare et rigtig godt råd.

Mvh 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:03

Nu snakker jeg heller ikke at jeg kan lave regnskab til "store" virksomheder, men jeg kan godt lave regnskaber hvis det er det de står og mangler, det er bare ikke mit fortrukne valg.
Jeg tvivler på de store virksomheder ikke allerede har en der laver deres regnskaber.

Og bare lige for orientering har jeg ikke sagt det er Counter Strike / Live For Speed?
Det eneste jeg spørger om er om der er nogle der mangler en til at lave noget for dem.

Mvh.

Oliver Gorju 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)