Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

apprentice søger mentor

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har været væk fra arbejdsmarkedet i lidt over et år nu, det er nu virkelig begyndt at være hårdt ikke at have noget at rive i. Jeg har altid sagt til mig selv at jeg skal være selvstændig, nok fordi det meste af min familie også har valgt den vej, jeg har også selv haft startet noget op men pga. manglende talent indenfor lederskab lukkede jeg min virksomhed allerede efter 3 år. Jeg har rigtig mange ideer som hver gang bliver skrevet ned men aldrig kommer ud i verdenen. Jeg mangler simplethen det kendte "iværksætter-gen"

Jeg har derfor oprettet denne tråd i håbet om at finde en dygtig selvstændig iværksætter som vil lære mig de ting som ikke bare kan læres på et kursus. Jeg nyder hårdt arbejde, specielt hvis det udfordre min hjerne. Jeg vil betegne mig selv som yderst hurtig opfattende og meget hårdtarbejdende.

Jeg har en længere livshistorie som jeg gerne vil sende på mail så du evt. kan få en idé om hvem jeg er :)

Jeg vil dog lige pointere at det her er et seriøst indlæg og at det ikke bare er hvem som helst som jeg søger, det skal være en der virkelig har en masse at rive i, altså en hektisk arbejdsdag hvor der kan være brug for en "lærling" til at smide nogle opgaver over på men som samtidig også OSER af erfaring :) 

Jeg kræver intet i LØN! kun erfaring og masser af guldkorn, som på et senere tidspunkt skal hælpe mig på min vej mod udførelsen af mine idéer :) Jeg er ledig fra dags dato men jeg skal begynde at studere i det nye år.

Håber at få høre fra nogle af jer!

Mange hilsen The apprentice :)

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 07:48

Hej

Geografisk, hvor opholder du dig, det kunne da være en hjælp for mig og andre, hvis vi skal komme med en idé, hvor du kan være blæksprutte.

Mvh
Juul

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:06

Hej Juul

Tak for dit svar! Jeg bor i københavn. Men den geografiske placering betyder reelt set intet for mig, det jeg søger er jo erfaring og guldkorn så hvis jeg finder den rette i Jylland tager jeg gerne derover for at arbejde et par dage om ugen.

----Jeg har selvfølgelig glemt at skrive det her tidligere, det her skal ikke ses som en job annonce for det er det ikke!---

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 12:15

Hvad med om du skriver om nogle af dine ideer, din alder o.s.v. her i tråden - samt hvad dine kompetencer er?

Jeg synes det er et super initiativ til at komme i gang at du for egen regning vil ud i marken og søge viden - så hvis jeg kan noget der kan gavne dig vil jeg godt i en vis udstrækning støtte dig og sparre med dig.

Fortæl hvem du er, hvad du vil og hvad du mangler.

Og ønsker dig held og lykke ! Jeg er kommet så langt som jeg er, og jeg synes jeg er kommet rigtig langt, i erhvervslivet, netop ved hjælp af en mentor der har lært mig alt - en mentor der altid var der - en mentor der både gad besvare dumme spørgsmål og gøre ting. En vejviser er guld værd.

Kort fortalt var jeg selv arbejdsløs for nogle år siden. Det sjove ved det uformelle mentor-forløb jeg har været igennem var at min mentor har vist mig en vej han ikke engang selv kendte :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:36

Hej Jørgen

Mange tak for dit svar.

Nu har jeg omskrevet mit svar 10.000 gange for at få det til at lyde rigtigt. Det er derfor det har taget mig lidt tid at svare.

Som skrevet i mit indlæg søger jeg en mentor så jeg kan lære en masse omkring denne verden. Det jeg mangler er erfaring.

Det var så grænseoverskridende for mig at lave dette indlæg da jeg normalt ikke er typen der beder om hjælp og det er derfor endnu mere grænseoverskridende at skulle forklare mere om mig selv da det jo ikke er en job annonce jeg har lavet.

Men dine krav er dog forståeligt taget i betragtning at det ikke er en 7/11 bestyre jeg søger (selvom jeg sikkert ville kunne lære en masse sådan et sted alligevel)

Meningen med dette indlæg er at finde en iværksætter derude som gerne vil dele ud af sin erfaring samtidig med at få noget gratis arbejdskraft.

Hvis du som du skriver gerne vil i en vis udstrækning støtte og sparre med mig synes jeg vi skal tale videre evt. over telefon eller email?

Jeg kan simplethen ikke pointere nok at det ikke er en job annonce, men et tilbud om at få en frisk ung mand ud som elsker at lære nye ting mod gratis arbejdskraft. Jeg får ofte at vide at jeg har en speciel "out of the box" måde at tænke på, så jeg er ikke et sekund i tvivl om at en evt. iværksætter som finder mit tilbud interessant nok skal se det som en win-win situation :) Jeg følger hele tiden med i hvad der sker i verdenen og jeg har altid inputs klar til forbedringer af eksisterende produkter/løsninger. Jeg har også altid gode idéer til hvad der mangler og hvad der i det hele taget kan gøre vores liv nemmere så de vigtige ting i livet får den nødvendige opmærksomhed.

Lyder det ok Jørgen?

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 15:55

Hejsa.

Det kan være en stor ting at bede om hjælp, lidt ligesom det kan være en stor ting at lære at tage imod i starten. Så jeg forstår godt at du tager dig tid. 

Når man rækker ud på den måde du gør, har jeg erfaret at det tit bliver belønnet med en masse goodwill, - især når kortene lægges på bordet og man beskriver sin situation så nøjagtigt som muligt.

Du er velkommen til at ringe til mig i aftentimerne og høre om jeg har tid til at snakke hvis du har lyst. Så kan du fortælle lidt om dig selv og dine ideer - og så kan jeg vurdere om jeg er i stand til & ønsker at bidrage med noget på din vej.

Kan du have en fantastisk dag ! :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:03

Dejligt at du forstår!

Tak Jørgen, det siger jeg ikke nej til! Sender du mig en PM med tlf nummer?

Du må også have en fantastisk dag :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)