Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kan man frit bruge dette template ?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 11. Mar 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fundet et template til websidehttp://www.freetemplatesonline.com

Der står når man downloader et template:

By downloading a template from FreeTemplatesOnline.com you agree to the following Terms of Use:
Our web templates may be used for your own and/or your clients' websites, but you may not sell/offer for free our templates in any sort of collection, such as distributing to a third party via CD, diskette, or letting others to download them from your websites etc.

Jeg tolker dette som jeg må godt bruge det på en kommerciel hjemmeside, eller sælge hjemmesiden til en kunde. (Our web templates may be used for your own and/or your clients' websites)

Men jeg må ikke lave en side med templates på en hjemmeside og så sælge templaten på den måde.
(but you may not sell/offer for free our templates in any sort of collection)

Er dog ikke helt sikker det er rigtigt forstået, når der står at man ikke må distribuere via cd eller download på hjemmeside..
(such as distributing to a third party via CD, diskette, or letting others to download them from your websites etc)

Hvordan skal man så sælge en template, og hvad må man egentlig gøre med sådan en template ??

Nogen der kan hjælpe med at tolke teksten ?

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 23:37

Du kan frit bruge den, også redigere den om til din egen site, eller redigere den så den passer til din kundes hjemmeside.

Tror bare ikke at du må sælge den sådan som den er, eller have en hjemmeside som tilbyder den som den er.

I hvert fald min forståelse :-)

Tror i hvertfald at du frit kan benytte dig af den. Navnet siger sig selv :-)

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 23:45

Dino:

Du kan frit bruge den, også redigere den om til din egen site, eller redigere den så den passer til din kundes hjemmeside.

Tror bare ikke at du må sælge den sådan som den er, eller have en hjemmeside som tilbyder den som den er.

Helt enigYes

Dog må du ikke sælge den til en kunde, men gerne anvende den på en kundes website.

Tonny

Tilmeldt 11. Mar 10
Skrevet kl. 12:37

Tonny Skov Pedersen:

Dino:

Helt enigYes

Dog må du ikke sælge den til en kunde, men gerne anvende den på en kundes website.

Tonny

Jeg må gerne anvende den på en kundes hjemmeside skriver i. Men hvordan kan man gøre det uden at sælge den til kunden ??

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 12:39

Du kan sælge opsætning/tilpasning af templaten. Men ikke templaten selv.

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 12:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ivaerk2010:

Jeg må gerne anvende den på en kundes hjemmeside skriver i. Men hvordan kan man gøre det uden at sælge den til kunden ??

Du sælger jo dit arbejde og ikke templatet. Så det du laver udover må du jo gerne tage penge for. Jeg har lige brugt et template med samme betingelser. Der var det skrivningen af tekster jeg fik betaling for, og ikke templatet.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 12:40

Du må ikke sælge templaten som templatemonster.com gør.

Men har du en kunde som godt vil have den template, må du godt sælge opsætningen.

Du må ikke distributere den på nogen form for usbpen etc.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 12:54

Du må udnytte den på det groveste :) brug den til hvad du vil dog  må den ikke sælges videre som den er..

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 11. Mar 10
Skrevet kl. 17:22

vil det sige at jeg ikke må sælge templaten som den er, men hvis jeg ændrer nogle få ting så må jeg godt sælge den ?

Tilmeldt 11. Mar 10
Skrevet kl. 12:14

Bare til det sidste spm ?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)