|
Kan du give mig et tilbud på 100 is skrabere til bilruder? det SKAL være god kvalitet. Hvis alt går efter hensigten så skal jeg nok bruge flere senere :-) Mvh Omar |
Med eller uden tryk?
Jeg har flere forskellige...
Debat
|
Kan du give mig et tilbud på 100 is skrabere til bilruder? det SKAL være god kvalitet. Hvis alt går efter hensigten så skal jeg nok bruge flere senere :-) Mvh Omar |
rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig
|
Med eller uden tryk? Jeg har flere forskellige... |
Reklameartikler, Tøj, alt til Visuel Branding - www.donitez.dk
|
En som jeg anbefaler til alle er følgende artikel nummer: 10212200 Gå ind på www.donitez.dk og klik søg og skriv ovenstående artikel nummer. |
|
kan du sende mig en prøve. jeg er lidt i tvivl om kvaliteten. det må absolut ikke være en som risikerer at flække når den bliver presset lidt. |
rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig
|
Stik mig en adresse så smider jeg den afsted imorgen |
|
rudefix hallingparken 1.12-4 2660 brøndby strand Ser frem til at modtage en prøve :-) |
|
Den er pakket og klar.... Mangler bare lidt spytklat til frimærket... Men mon ikke det kommer i løbet af arbejdsdagen imorgen :) |
|
Det glæder mig at høre. håber kvaliteten lever op til mine forventninger. Mvh Omar |
|
Håber da du har fået den idag.... :) |
|
kommer nok mandag hvis ikke lørdag :-) Postkassen var tom :-( Mvh O |