Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grossistvirksomhed søger nyt marked.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Hornslet
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Du kan prøve erhverv.nnmarkedsdata.dk, brugernavn: aminotest, password: market.

Her kan du i "vælg brancher" skifte til branchesøgning. Prøv at skriv "rest", Du sætter flueben ved de brancher du tænker kunne være relevante. Herefter trykker du tilføj valgte.

Dernæst kan du tilføje flere søgekriterier. F.eks. kan du sætte som kriterier at virksomhederne du fremsøger skal have en egenkapital på minimum x kr. Hvis de har en høj egenkapital, er den måske en større sandsynlighed for, de vil købe produkter af Jeres kvalitet.

Men prøv dig frem, og giv endelig lyd hvis du har brug for en mere grundig gennemgang af systemet. Du kan fange mig på enten jaol at nnmarkedsdata.dk eller 36361493.

God dag.

Fra København
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 275
Fra  Grovkøkkenet.dk Skrevet kl. 08:51

Hej Jan,

Tak for tilbudet. Jeg kan dog ikke logge på med det brugernavn og password du sendte?

Web & IT Manager i State of Green
Mere information om mig på min personlige side

Fra Hornslet
Tilmeldt 10. Feb 10
Skrevet kl. 12:00

Jeg har lige testet koderne, de skulle virke. Det er brugernavn "aminotest" og password "market". Det skal skrives med små bogstaver.

Prøv igen, og giv lige lyd hvis det stadig ikke fungerer.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 13:15

Det virker umiddelbart på indholdet af indlægge og svarerne som om at I har bragt jer i en en "deadlock" situation og indtil krisens indtræffen ikke har gjort meget for at søge nye markeder og udvide forretningen løbende.

Med 25 års erfaring på det markedet, så lader det til at I har ladet flere chancer forbigå jeres næser og det kan enten skyldes I har tjent for meget og er blevet for "fede" eller reelt ikke har det der skal til for at drive forretningen anno 2010 og frem.

Grunden til disse direkte udtalelser skal findes i indlægget og svarerne, der forekommer bemærkelsesværdige.

1. I kunne have lavet noget der svarer til "Årstiderne" hvis I havde været omstillingsparate.

2. At man vælger ikke at tilgodese kunderne der kan og vil omsætte mindre enheder (feks. 1-2 kg) gør at man afskærer muligheden for vækst. Helsebranchen har vækstet gigantisk de seneste år og mulighederne der har ligget til højrebenet ihvertfald i 4 år.

Bemærk, det er ikke for at kritisere, men måske for at give et lille skub i den retning, at ledelsen i virksomheden sætter sig ned og laver en strategi for fremtiden, frem for at søge info og mulige afsætningskanaler som et sted som her, som ellers kunne klares med en DirectMail kampagne på 1-2 uger, det virker uprofessionelt.

Så frem med tankerne, alternativt invitér nogle folk med der ved noget om afsætning på jeres marked, de penge kan være givet godt ud.

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 275
Fra  Grovkøkkenet.dk Skrevet kl. 14:04

Hej Lagersalg,

Tak for dine kontante udmeldinger. Dejligt at få nogle tanker fra folk, selvom de måske kan lyde lidt hårde.

Vi har ikke afskåret os fra de "små" og helsekostbutikkerne. Dem er vi allerede hos og det er her vi har arbejdet os op. Når jeg siger, at vi ikke er interesseret i de små afsætninger er det, at vi allerede har en strategi på det område. Vi søger i vores strategi, at komme ind på kantinedrift området.

Jeg har muligvis ikke gjort det klart nok i tråden her, men det er for, at udvide kundegruppen på et nyt marked.

Web & IT Manager i State of Green
Mere information om mig på min personlige side

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 14:19

Kunne man forestille sig at det var muligt for jer at tage kontakt til nogle af dem der driver kantiner i de store virksomheder, og derved få nogle referencer som så kan anvendes til henvendelser fremdadrettet?

Kunne det være en idé at kontakte disse og se om I kan få noget samarbejde med deres samarbejdsparternere?

http://www.frokost.dk/om-frokostdk/

Og ja er lidt hård i min skrivemetode til tider, men det er aldrig personligt ment :)

Køb ren argan olie her

Fra Hornslet
Tilmeldt 10. Feb 10
Skrevet kl. 14:55

Til din orientering ligger der omkring 1.100 virksomheder i danmark, som har samme branchekode som frokost.dk.

108 af dem er regnskabspligtige, og har en positiv egenkapital. = højaktuelle i min verden.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:38

Det er altid godt at satse på det offentlige i opgangs tider, men når skuden vender, så er det offentlige en farlig kunde!

Men jeg undre mig over, at I ik levere til f.eks restaurenter over en bestemt størrelse, eller dem som lægger vægt på smag og kvalitet!
De må da elske at få varerne leveret lige til døren, så de "bare" skal tilberedes...

Alternativt så kunne det måske være interessant, at indgå partnerskab med lokale supermarkeder og købmænd? Super Brugsen, Rema1000, Merko mm er da interessante og oplagte emner!

Ellers er personer, som sælger på torvedage, da et alternativ, selvom de sikkert har gode forbindelser... Men kan du få foden indenfor, så kan det sikkert blive et spændende marked i vækst...

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)