Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grossistvirksomhed søger nyt marked.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 275
Fra  Grovkøkkenet.dk Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er en grossistvirksomhed med 25 års erfaring inden for økologisk frugt og grønt. Hovedsageligt leverer vi til små grønthandlere og daginstitutioner.

Markedet har været godt, men grundet finanskrisen er salget faldet. Vi søger derfor et nyt marked.

Vi vil gerne aflevere større leverancer til kantiner, cafeterier og større institutioner. Problemet er, at disse oftest er presset på økonomien.

Hvor ser I størst mulighed for, at en kampagne vil kunne give flere kunder i forretningen?

Det skal nævnes, at vi ikke er de billigste i branchen, men til gengæld kan skaffe, stort set, alt via vores store netværk og gode faciliteter. Vore varer er af god kvalitet.

Selvom mange steder er presset på økonomien, må der være en del som stadig vælger økologisk og gerne vil betale for det.

Hvad kan I give mig af gode råd, kontakter idéer osv.?

Ser frem til, at høre fra jer.

Web & IT Manager i State of Green
Mere information om mig på min personlige side

Fra Poznan
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

I skulle måske overveje at udvide jeres sortiment, skulle dette være løsningen kan jeg hjælpe med mange lækre produkter som ville passe ind i alle kantiner mm

mvh

Henning

Fra København
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 275
Fra  Grovkøkkenet.dk Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Beerfingers, som udgangspunkt afviser jeg det bestemt ikke. Hvilke typer produkter taler vi om? Jeg går ud fra, at de er økologiske?

En ordning, hvor du er lagerstyrende og vi så afsætter dine varer kunne nok aftales.

Web & IT Manager i State of Green
Mere information om mig på min personlige side

Fra København
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 275
Fra  Grovkøkkenet.dk Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er stadig meget interesseret i, at høre hvor I mener jeg bør rette min kampagne imod og hvordan jeg evt. burde gribe det an.

Web & IT Manager i State of Green
Mere information om mig på min personlige side

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rasmus

Jeg løber altid tør for frugt, fordi jeg ikke får købt nok i weekenden. Hvis I kan få lov at levere til personalet som et personalekøb midt på ugen, kunne det være en mulighed. Jeg ville ihvertfald springe til, hvis jeg var på det private arbejdsmarked og havde muligheden.

Ellers skal I have lidt ekstra i kassen, som konkurrenterne ikke har i form af opskrifter, seddel med link til samarbejdspartnere, mm. Giv kunderne noget ekstra, som de ikke forventer....

Michael

Fra København
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 275
Fra  Grovkøkkenet.dk Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Idéen er fin, men det kræver at vi lægger forretningen om. Som det er nu, leverer vi i store størrelser, feks. 25 kg. kartofler etc.

Derfor er det ikke dér vi i første omgang skal satse.

Er der ingen der har kendskab til kantiner, cafetirer skoler, institutioner etc. som mulige kommende kunder?

Web & IT Manager i State of Green
Mere information om mig på min personlige side

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne evt. prøve diverse sandwich-forretninger, catering og pizzeriaer, der er jo mange af dem. Du skulle prøve at kontakte Dominos-kæden, de køber stort ind.

Held og lykke med det.

Kommer snart...

Fra København
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 275
Fra  Grovkøkkenet.dk Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo jo, men lur mig om Domino's ønsker at købe økologisk. Det tror jeg ikke er noget de vægter højt.

Web & IT Manager i State of Green
Mere information om mig på min personlige side

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med en frugtordning til de ældre leveret til døren?

Fra København
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 275
Fra  Grovkøkkenet.dk Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Idéen er fin, men det kræver pakkerum, folk til at pakke køre det ud osv. Vi kører ud nu, men der er foskel på, at skulle 10 steder rundt og så 100 lejligheder.

Web & IT Manager i State of Green
Mere information om mig på min personlige side

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)