Jeg ligger inde med en idé til en webside man kunne tjene godt på.. Jeg er ikke den store programør selv, har programeret lidt selv, men mangler en til at hjælpe mig i gang.
Evt. Kunne vi arbejde sammen og tjene lidt sammen.
Altså jeg har ideén og regnet det hele ud, jeg mangler bare en programør.
Jobbet som programør er lidt af en udfordring, men ville kunne tjene sig når siden er oppe.
Ikke at jeg personligt har tid lige nu, men hvis du vil have nogle fornuftige henvendelser mangler du i hvertfalt at skrive om:
Har du lavet en site oversigt over websitet? Altsaa en komplet oversigt over hvilke sider der skal vaere, og hvad de hvert i saer skal kunne, eller er din plan noget som kan beskrives paa bagsiden af en konvelut?
Hvem skal lave det grafiske design. Klare du det?
Hvilken viden og erfaring har du inden for det omraade som websitet skal handle om?
Eller for at summere det op:
Der er massere projecter for en programoer at gaa i gang med, saa hvis han skal vaelge dit skal det vaere fordi han mener at du bringer noget til projectet som goer at det har mere vaerdi end de andre projecter han kan gaa i gang med. Saa du mangler at saelge dig selv mere end dit project som saadan.
Dette kan vi hjælpe dig med. Du er velkommen til at sende en mail til admin@cetadesign.com - så kan vi tage en snak om, hvad du gerne vil have hjælp til..
Hvis du er 100% sikker på at din ide er holdbar og den vil komme til at tjene sig hjem igen, var det så ikke mere spændene for dig at betale for at få udført programmør arbejdet og så lade den udgift tjene sig hjem igen og derefter ikke skulle dele overskuddet med andre.
Du er velkommen til at kontakte mig på nedenstående oplysnigner hvis det har din interesse.
VSI Group er en produktionsvirksomhed og et udviklingscenter med samarbjdspartnere mange steder i Europa. Vi er placeret i Thailand og vores priser er derfor yderst fordelagtige.
Jeg ved overhovdet ikke om min idé er så god, ved ikke hvor lang tid det ville tage en programør..
Og grunden til at jeg skriver her inde lige pt. er fordi jeg har ikke økonomi til at betale en programør lige pt.
Det behøver nødvendigvis ikke være dyrt. Vi fungere som en produktionsvirksomhed og udviklingscenter for danske samarbejdspartnere. Vi er placeret i Thailand og har derfor nogle ret fordelagtige priser.
Hvis du er interesseret i at finde ud af hvor meget det vil koste at udvikle i udlandet med danks projektledelse er du velkommen til at kontakte mig på nedenstående oplysninger.