Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brugerbetaling eller ikke????!!!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 336
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil lave en side hvor det er muligt at uploade sine sports videoer, billeder.
Oprette indlæg i div. forums, live chat, blogging osv.

Ville bare hører jeres mening omkring hvis man tog penge for at være medlem, måske 50-100 kr. om året, eller om det bare vil gå udover mit medlemstal og om jeg heller skal satse på andre indtjeningskilder.

I må også gerne komme med forslag til indtjeningskilder, små som store.

Glæder mig til at hører jeres mening.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:47
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Lav siden.

Gør den gratis. også laver du en masse grundlæggende funktioner, som er graits. Herefter, laver du så et tilkøb, hvor man får nogen ekstra features. For et eller andet beløb. Stille og rolig trækker du så flere og flere ting over og gør dem til betalings ting.

Sådan skaber du en betalingsside ;)

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 20:06

kheu:

Lav siden.

Gør den gratis. også laver du en masse grundlæggende funktioner, som er graits. Herefter, laver du så et tilkøb, hvor man får nogen ekstra features. For et eller andet beløb. Stille og rolig trækker du så flere og flere ting over og gør dem til betalings ting.

Sådan skaber du en betalingsside ;)

Hvis der er nogen der kan give stjerner så giv lige kheu 5 for den korte og præcise forklaring Smile

For at man kan kræve betaling fra start kræver det et helt unikt produkt folk efterspørger og ikke kan få andre steder. Et betalingssite uden brugere får ikke nye brugere til at signe op. Du skal lokke i starten og tilbyde services blot for at få det i gang. Brugere på et site er altid penge værd, skab trafikken først og find derefter ud af hvordan du tjener penge på det.

Kan du ikke tiltrække brugere til dit gratis site kan du slet ikke som abonnementssite.

/Thomas Frost, WebCoders.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)