Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brugerbetaling eller Ej!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 336
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil lave en side hvor det er muligt at uploade sine sports videoer, billeder.
Oprette indlæg i div. forums, live chat, blogging osv.

Ville bare hører jeres mening omkring hvis man tog penge for at være medlem, måske 50-100 kr. om året, eller om det bare vil gå udover mit medlemstal og om jeg heller skal satse på andre indtjeningskilder.

I må også gerne komme med forslag til indtjeningskilder, små som store.

Glæder mig til at hører jeres mening.

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 19:02

Løsningen som mange går med (inkl. amino..) er at det er gratis at være med, men at man mod betaling kan få nogle ekstra features og fordele.

Det kan være en god måde, da du på den måde giver bedre muligheder for "liv" på sitet, men samtidig bevarer muligheden for en indtjening direkte fra dine brugere.

Derudover er der de klassiske med reklamer og samarbejdsaftaler. Det er ikke mit field of expertice, så der vil jeg lade andre svare. Bare husk at sæt brugeren og brugeroplevelsen i centrum under alle omstændigheder. Ellers bliver det svært :o) Held og lykke!

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:06

Hvorfor har du oprettet denne 2 gange?

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 336
Skrevet kl. 19:38

Er faktisk fordi jeg ville have den op øvest, men vidste ikke lige hvordan?? Er der ikke en måde, man indimellem kan få den frem på forsiden, lidt flere der ser den jo :-)

Tak for de gode svar.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)