Hejsa, I Adwords, har man i en længere periode kunne tilgå den gamle brugerflade af Google Keyword Tool via https://adwords.google.com/select/KeywordTool?forceLegacy=true
Dette er nu lukket ned. Den store udfordring med at bruge det nye tool, er nemlig at det slet ikke fungerer til det danske marked. Tag en søgning på fx ”tv” eller ”nokia” med sprog: dansk og land: Danmark, og du får beskeden ”Der blev ingen søgeresultater fundet. Prøv igen” Dette oplever jeg på rigtig mange af mine søgeord, og jeg ved at der er volumen på dem, fordi det kunne jeg se i det gamle Keyword tool. Det virker som om at det nye Keyword tool kun fungerer ordentligt, hvis man vil finde søgeord til de amerikansk-/engelsksprogede markeder. Er der nogen der kender til et ordentligt alternativ til Google Keyword tool, som virker ordentligt på det danske marked, dvs. med danske søgetermer liggende? På forhånd tak, Christian Anders Jørgensen :)
|
Må tilslutte mig her; synes også googles keywordtool, har leveret nogle bizarre og mangelfulde resultater på det sidste. Jeg håber dog på, at det blot er for en periode (en fase)...men anyone?
/JG