Nøjagtig som overskriften beskriver. Konceptet ER - MLM, men omhandler bestemt også direkte salg. Direkte salg skal ses i forhold til den kundegruppe jeg har stillet en del på benene for at få. Og det er ikke småting der er gang i. Men.. alt har en grænse, og jeg kan ikke overkomme at fastholde alle kontakter selv. Ej heller skabe nye alene. Jeg har et team der arbejder som vilde og virkelig giver den gas, men for at nå målet, skal der bruges flere. Teamet kan heller ikke overkomme det vi har gang i. Ikke alene da! Hher er det ikke kun mit personlige mål det handler om. Det handler også om, at I der ER de bedste, faktisk også vil nyde udbytte af de samlede anstrengelser. Da jeg ved hvordan indtil flere personer herinde ser på MLM, modtager og besvarer jeg kun seriøse PM''er (helst via mail). Såfremt nogen skriver noget i tråden her, vil det næppe blive besvaret. Det er ikke af uhøflighed, men simpelthen af mangel på tid. Det er NU det rykker! Skriv dit telefonnummer samt bedste opringningstid i løbet af dagen/aftenen hvis du er seriøs, og jeg vil gøre alt jeg kan for at fange dig hurtigst mulig! Mvh. Brian. |
Med risiko for at du ikke vil svarer, så vil jeg sige, at det kunne hjælpe på antallet af henvendelser hvis du havde brugt 5 minutter på at fortælle en lille smule om hvad det er for et firma du arbejder med og evt. hvad det er for type produkter i har med at gøre.
Det er generelt tit jeg oplever MLM folk der ikke vil "ud med" hvad det er de arbejder med. Og det synes jeg faktisk er bekymrende. Hvis man ikke vil fortælle hvad man arbejder med, så kan jeg faktisk godt forstå at folk er skeptiske overfor MLM. Det forekommer altid at være så meget hemlighedskræmmeri omkring det! og det synes jeg er en skam. Hvis ikke firma eller produkter kan tåle at komme frem i lyset, hvorfor så beskæftige sig med det?
Forever