Nu ved jeg ikke hvad du kalder "en kæmpe formue", men den branche du er gået ind i har rigtig mange udbydere.
Det betyder at du enten må skille dig væsentligt ud fra de andre og bruge "en lille formue" på markedsføring, eller ligne de andre og bruge "en kæmpe formue" på markedsføring.
Det mest effektive er selvfølgelig ikke billigt, men tag et kig på www.ShopNyt.dk
Det er det eneste landsdækkende magasin for webshops, og har desuden en webshop database hvor det er gratis at blive optaget frem til nytår.
- Markedsføring - hvordan skal jeg markedsfører webshoppen uden at bruge en kæmpe formue?
Nu ved jeg ikke hvad du kalder "en kæmpe formue", men den branche du er gået ind i har rigtig mange udbydere.
Det betyder at du enten må skille dig væsentligt ud fra de andre og bruge "en lille formue" på markedsføring, eller ligne de andre og bruge "en kæmpe formue" på markedsføring.
Det mest effektive er selvfølgelig ikke billigt, men tag et kig på www.ShopNyt.dk
Det er det eneste landsdækkende magasin for webshops, og har desuden en webshop database hvor det er gratis at blive optaget frem til nytår.
Jeg fører dagligt www.onedrop.dk og i den anledning mangler jeg referencer indenfor Magento løsninger.
Jeg vil ikke sælge dig et theme, men jeg vil sætte alt op for dig + designe nogle udkast til logo for kr. 3.500,-
Det indebærer at du selv har købt det theme du vil bruge og der kan jeg sagtens finde frem til nogle premium themes du kan kigge igennem og så købe det du syntes er passende.
Hvis du syntes at det lyder som noget du godt vil prøve kan du kontakte mig på jb@onedrop.dk.
Jeg er meget service minded og fortsætter til vi rammer plet. Du kan altid tage kontakt til mine referencer hvis du mangler svar på nogle spørgsmål omkring arbejdsmetoder etc.