Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

webshop opstart - søger tilbud på ALT fra logo til markedsføring osv.

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg byder ligeledes gerne på opgaven, kan også levere en total løsning ud over poser/æsker. :-)

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 21:43

Hej Newman10.

Newman10:

- Markedsføring - hvordan skal jeg markedsfører webshoppen uden at bruge en kæmpe formue?

Nu ved jeg ikke hvad du kalder "en kæmpe formue", men den branche du er gået ind i har rigtig mange udbydere.

Det betyder at du enten må skille dig væsentligt ud fra de andre og bruge "en lille formue" på markedsføring, eller ligne de andre og bruge "en kæmpe formue" på markedsføring.

Det mest effektive er selvfølgelig ikke billigt, men tag et kig på www.ShopNyt.dk

Det er det eneste landsdækkende magasin for webshops, og har desuden en webshop database hvor det er gratis at blive optaget frem til nytår.

Held og lykke med shoppen.

Mvh.

ShopNyt

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 39
Fra  Royalbarber.dk Skrevet kl. 21:45

Mange tak til jer alle sammen for alle de gode tilbud, jeg tager alle tilbud til mig og vurder hvad der vil være mest optimalt for webshoppen :)

Er der nogen der kan tilbyde indkøbs poser med selvvalgt logo på?

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Sep 10
Fra  Royalbarber.dk Skrevet kl. 21:49

ditbrugtmarked:

Hej Newman10.

Newman10:

- Markedsføring - hvordan skal jeg markedsfører webshoppen uden at bruge en kæmpe formue?

Nu ved jeg ikke hvad du kalder "en kæmpe formue", men den branche du er gået ind i har rigtig mange udbydere.

Det betyder at du enten må skille dig væsentligt ud fra de andre og bruge "en lille formue" på markedsføring, eller ligne de andre og bruge "en kæmpe formue" på markedsføring.

Det mest effektive er selvfølgelig ikke billigt, men tag et kig på www.ShopNyt.dk

Det er det eneste landsdækkende magasin for webshops, og har desuden en webshop database hvor det er gratis at blive optaget frem til nytår.

Held og lykke med shoppen.

Mvh.

ShopNyt

Det ser meget interessant ud, det er noteret  ;)

tak!

Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 538
Skrevet kl. 22:17

Godaften

Jeg fører dagligt www.onedrop.dk og i den anledning mangler jeg referencer indenfor Magento løsninger.

Jeg vil ikke sælge dig et theme, men jeg vil sætte alt op for dig + designe nogle udkast til logo for kr. 3.500,-

Det indebærer at du selv har købt det theme du vil bruge og der kan jeg sagtens finde frem til nogle premium themes du kan kigge igennem og så købe det du syntes er passende.

Hvis du syntes at det lyder som noget du godt vil prøve kan du kontakte mig på jb@onedrop.dk.

Jeg er meget service minded og fortsætter til vi rammer plet. Du kan altid tage kontakt til mine referencer hvis du mangler svar på nogle spørgsmål omkring arbejdsmetoder etc.

Glæder mig til at høre fra dig

Mvh

Onedrop.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 22:27

Har sendt dig PB :) 

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:56

Hej Newman

Jeg udarbejder gerne logoforslag til dig, hvis du stadig mangler! - Bestemmer du dig for at bruge det er prisen 5.000 kr.

Mange hilsner Peter Liisberg

www.medskyldig.dk

Fra CPH
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 15:59

Vi tar gerne en snak om alt hvad du har brug for.

mail@gfxmedias.com

Billigt logo - Professionelt logodesign

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:00

Hej Newman

Jeg udarbejder gerne forslag til logo, hvis du stadig mangler. Bruger du det færdige resultat er prisen 5.000 kr. + moms.

Mange venlige hilsner Peter Liisberg

www.medskyldig.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Sep 10
Fra  Royalbarber.dk Skrevet kl. 23:13

Peter Liisberg:

Hej Newman

Jeg udarbejder gerne logoforslag til dig, hvis du stadig mangler! - Bestemmer du dig for at bruge det er prisen 5.000 kr.

Mange hilsner Peter Liisberg

www.medskyldig.dk

Hej,tak for dit tilbud, men jeg finder det desværre for dyrt, i forhold til andre tilbud jeg har modtaget

vh.

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)