Hej Aminoer. Var ved at blive taget ved næsen i kina. Men heldigvis har jeg gode kontakter via andre leverandører jeg har lavet gode handler med. Tog mindre end 10 minuters arbejde, og scammeren var afsløret, og nu på vej til politi anmeldelse i kina, og naturligvis ud af alibaba. Fik en idé om at andre også kan have haft dårlige oplevelser, og har talt med min Kinesiske kontakt om at lave et bereau til at tracke virksomheder i Kina. Vi kan både tilbyde at finde ud af om virksomheden findes, vi kan sende agenter ud og besøge, vores agenter kan monitere varer faktisk bliver pakket og sendt, vi kan enda tilbyde opbevaring af evt. penge på en konto, indtil speditionsfirma bekræfter at have modtaget forsendelsen. ( lidt i stil med bankernes Letter Of Credit) Er der behov for sådan en service? lad mig høre hvad I synes. Vi er klar til at starte hvis der er behov. Håber på mange konstruktive inlæg fra alle jer Amino'er :) MVH Kenneth Pihl |
Hvis du kombinerer dette med et evt. OK mærke på virksomhederne dernede tror jeg du har en meget efterspurgt service