Hej aminoer Har nu gennem et stykke tid fulgt jeres spørgsmål, svar og gode råd på "sikker" afstand - og fået lyst til at være med. Hedder Lene, er 32, oprindelig uddannet journalist, men valgte for et par år siden at opgive den sikre tilværelse som lønmodtager og startede derfor mit eget reklame- og kommunikationsbureau, mediaboost, hvor vi løser alverdens pr-, reklame- og kommunikationopgaver for både store og små virksomheder. I det daglige laver vi derfor både web, logoer, brevlinier, brochurer og pressemeddelelser - ligesom vi fra tid til anden også planlægger events og lignende opgaver. Hvilket gør det spændende og udfordrende at gå på arbejde! I øjeblikket knokler samtidig vi på en ny version af vores egen hjemmeside. Den skulle gerne blive færdig i denne uge -så det glæder jeg mig faktisk til. Håber jeg fra tid til anden kan byde ind med et godt råd eller to - og ikke mindst få nogle retur! Så: glæder mig til at logge på fra tid til anden og håber I vil bære over med mig, hvis jeg fjumrer lidt rundt i de forskellige forum her i starten bedste hilsner -lene
|
Hej Canan og alle jer andre,
Jeg er en kvindelig fotograf der for et par år siden tog springet og blev selvstændig med virksomheden FriskFoto.
Så hvis nogen af jer Amino-brugere får brug for f.eks. medarbejderfotos eller billeder af jeres produkter, så sig endelig til, så smider jeg en Amino-rabat i hovedet på jer til gengæld
Jeg har studie i Herlev, Storkøbenhavn, men de fleste ting kan jo sendes med posten. Jeg stiller også gerne modeller til rådighed.
Held og lykke med alle jeres projekter.
- Birgitte
www.friskfoto.dk