Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor er du ikke rig?

Side 5 ud af 5 (48 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maria

Det er min holdning, at man tager den maksimale pris man kan få for sin vare. Forstår ikke at du vil tage mindre, det skulle da være fordi det giver mere salg og derved mere profit.

Mange hilsener

Flemming EH

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 12:28

Claus:

På at sælge hans bog til 170 kr. til folk som tror de kan blive rige af at læse den *rolf*

minder mig om filmen Catch me if you can, hvor han laver et godt tilbud i en avis, og ber folk om at overføre penge til ham, når han har modtaget pengene, sender han en check retur, hvorpå der står: De pædofiles forening................... den vil folk jo ikke gå ned og indløse og dropper derfor de 200 kr. som han så kan stoppe i lommen efter som folk ikke hæver pengene.

En anden måde at blive rig på :-)

Nu er bogen god og går 170 kr ondt på pungen, skal man ikke investere de penge, men for de fleste handler det ikke om at blive rig men at blive successfuld (De 2 ting er ikke det samme!).

Personligt købte jeg den fordi jeg manglede en bog at læse og kan man bruge bare 1 enkelt råd fra bogen vil investeringen betale sig tilbage.

Der er en grund til bøger som f.eks. SEO LEX, E-pusher etc. er "dyre", bruger man reelt diverse råd i sin forretning, så vil bogens pris blive en investering som betaler sig.

Angående hvornår man føler sig rig, så er millioner på kontoen ihverfald for mig selv nytteløs, kan jeg sidde og arbejde med mine ideer og hobbier, så er jeg rig.
Penge er ikke andet end et middel til at købe ting og opleve diverse ting.
Lykke og glæde har intet med penge at gøre.

Nogle af mine rigeste år for mig, var da jeg levede på SU.
Handler ens liv om penge, så bliver det svært at blive lykkelig.
Da penge ikke bringer lykke.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:33

Lasse:

Nu er bogen god og går 170 kr ondt på pungen, skal man ikke investere de penge, men for de fleste handler det ikke om at blive rig men at blive successfuld (De 2 ting er ikke det samme!).

Personligt købte jeg den fordi jeg manglede en bog at læse og kan man bruge bare 1 enkelt råd fra bogen vil investeringen betale sig tilbage.

Der er en grund til bøger som f.eks. SEO LEX, E-pusher etc. er "dyre", bruger man reelt diverse råd i sin forretning, så vil bogens pris blive en investering som betaler sig.

Angående hvornår man føler sig rig, så er millioner på kontoen ihverfald for mig selv nytteløs, kan jeg sidde og arbejde med mine ideer og hobbier, så er jeg rig.
Penge er ikke andet end et middel til at købe ting og opleve diverse ting.
Lykke og glæde har intet med penge at gøre.

Nogle af mine rigeste år for mig, var da jeg levede på SU.
Handler ens liv om penge, så bliver det svært at blive lykkelig.
Da penge ikke bringer lykke.

Yes Helt enig Lasse. Lykke giver dig sundhed, et længere lig og flere penge - ikke omvendt.

Flemming EH

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:37

For at vende tilbage til udgangspunkter: Er der ingen af Jer som har følt at familie og venner mener det er helt tosset det som I går og bruger en masse tid på?

Flemming EH

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 12:41

Helt enig med Lasse

Og inspiration kan være gratis - men at læse bøger som kan give inspiration er en god "hobby" - og kan hurtig tjene sig ind. Som Lasse skriver så skal der kun én ide/inspiration til - som kan give dig pengene.

Jeg synes ikke der er nogen grund til at "dizze" folk fordi de har en bog til salg (lad dog være med at købe den) - 170 kr. er jo ingenting.

PS - Flemming - jeg kan godt lide den med "et længere lig" Cool

Lillian

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 12:42

Korntved:
PS - Flemming - jeg kan godt lide den med "et længere lig"

Så når livet er slut, skal der investeres i en længere kisteSkype-Giggle

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 12:44

Næhh egentlig ikke - jeg har ihvert tilfælde ikke hørt det - men de tænker det måske....

Hehe - men det er deres "problem" - jeg synes også at mange af de ting de foretager sig er spild af tid.

PS: Og de vil jo gerne have lov at købe produkterne Smile

Lillian Pabst

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:48

Korntved:

PS - Flemming - jeg kan godt lide den med "et længere lig" Cool

Lillian

Det gik vist lidt for hurtigt. Der skulle naturligvis stå "et længere LIV". Så fik vi dagen første grin her.

Flemming EH

Side 5 ud af 5 (48 indlæg)