Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bekræftigelse af mail

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Hvor nødvendig er det at man har en bekræftigelses email fra kunden, inden kunden kan få lov til at bruge systemet, er den i det hele taget nødvendig ?

Jeg bruger det selv, men er i tvivl om det overhovedet er nødvendigt.

Lad mig høre jeres erfaringer med dette, på forhånd tak !!

Best regards

Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 312
Fra  cSupport Skrevet kl. 00:47

En bekræftigelse på hvad? :)

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Skrevet kl. 19:03

Hejsa

Når en ny kunde kommer ind på mit/dit website og skal registrere sig som ny kunde bruger jeg og sikkert mange andre at deres system sender en bekræftigelses/aktiverings mail ud til kunden og kundens konto bliver ikke aktiv før denne mail er besvaret ( som oftest klikke på et link )

Det er det jeg mener, er det nødvendigt at have dette og hvorfor ?

Best regards

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Skrevet kl. 21:08

Ingen der har kommentarer eller erfaringer på dette område ??

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 21:16

Kim Boldig:

Hejsa

Når en ny kunde kommer ind på mit/dit website og skal registrere sig som ny kunde bruger jeg og sikkert mange andre at deres system sender en bekræftigelses/aktiverings mail ud til kunden og kundens konto bliver ikke aktiv før denne mail er besvaret ( som oftest klikke på et link )

Det er det jeg mener, er det nødvendigt at have dette og hvorfor ?

Best regards

Hej Kim,

Hvis det kan sammenlignes med at kunder skal oprette sig i en webshop, før de kan købe i den, vil jeg fraråde det som et krav.
I mit firmas webshop, nielcoshop.dk, er oprettelse (og bekræftelsesmail) ikke et krav, for at kunden kan købe en vare.

Håber du kan bruge det.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Skrevet kl. 21:20

Hej John

Tak for svaret.

Mit website sælger jo også direkte til kunderne, men jeg lavet det sådan at de SKAL klikke på et link i en aktiveringsmail der sendes dem, ellers kan kontoen ikke bruges, men jeg er i tvivl om det er nødvendigt, det kan jo også få solk til at surfe videre i den tid det tager mailen at komme frem, blive åbnet etc. etc.

Men er der en mening med at have den, er det noget med spammere osv der gør at det er nødvendigt ?

Best regards

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Skrevet kl. 22:05
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 22:08

Hvis det er i forbindelse med salg - Så er det klart et no-go at folk skal oprette sig, og bekræfte mails etc. Det er noget andet at "indsamle" kunders emails (Mod tilladelse til at sende mails til dem, selvfølgelig) og efterfølgende bede dem melde sig ind, for at få x fordele eller hvad der nu er i det.

Personligt fravælger jeg altid shops hvor jeg SKAL oprette mig, jeg har ikke noget imod at aflevere min mail. Men jeg gider ikke skulle til at være tvunget til at oprette mig som "bruger"

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Skrevet kl. 22:11

Hej Mark

Tak for svaret.

Det er præcis lige det jeg er bange for som du beskriver, men ved ikke om det kan give problemer ikke at have det ??

Nogle andre der kan/vil bidrage med kommentarer og erfaringer ?

Best regards

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 22:15

Kim Boldig:

Hej Mark

Tak for svaret.

Det er præcis lige det jeg er bange for som du beskriver, men ved ikke om det kan give problemer ikke at have det ??

Nogle andre der kan/vil bidrage med kommentarer og erfaringer ?

Best regards

Jeg ved ikke om du har skrevet det, men hvad er meningen med at folk skal registrere sig?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)