Jeg sidder og skriver noget mere tekst på nogle af vores undersider, men er løbet ind i et mindre problem. På undersiderne med taletid er der en sorteringsboks placeret ude i højre side mellem overskriften og prissammenligningen. Hvis jeg bare skriver løs med tekst, så lander jeg ude i sorteringsboksen og hvis jeg laver et linjeskift, så bliver det automatisk til dobbelt linjeskift istedet. De 2 linjers tekst der er nu, dem har jeg skilt via en række mellemrum, men det holder ligesom ikke i længden. Jeg skriver i Typo3, men det ligner sådan en almindelig teksteditor som her på Amino, nogen der ved hvordan man bare laver et enkelt linjeskift eller endnu bedre laver automatisk linjeskift 20 tegn tidligere. |
Nicolaj Thomasen:Jeg sidder og skriver noget mere tekst på nogle af vores undersider, men er løbet ind i et mindre problem. På undersiderne med taletid er der en sorteringsboks placeret ude i højre side mellem overskriften og prissammenligningen. Hvis jeg bare skriver løs med tekst, så lander jeg ude i sorteringsboksen og hvis jeg laver et linjeskift, så bliver det automatisk til dobbelt linjeskift istedet. De 2 linjers tekst der er nu, dem har jeg skilt via en række mellemrum, men det holder ligesom ikke i længden.
Jeg skriver i Typo3, men det ligner sådan en almindelig teksteditor som her på Amino, nogen der ved hvordan man bare laver et enkelt linjeskift eller endnu bedre laver automatisk linjeskift 20 tegn tidligere.
Hey Nicolaj, prøv at holde shift nede mens du trykker enter.