Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

18 + fest? 200 mennesker.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Langå
Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg står og skal arrangere en fest for folk på 18+, og vil gerne have at der kommer omkring 200, entré er 50,- og der er en times fri fadøl. stedet er på det lokale diskotek i Bjerringbro. 

Kan i fortælle mig hvad jeg skal gøre for at fol gider at komme? :) forslag? 

Og hvordan skal jeg komme ud til min målgruppe? 

Budget er ikke stort, da det skal kun give overskud. får 20,- pr. person der kommer ind. 

- Mads Ulbæk

Sælger nu min Affiliate side, da jeg ikke har tid til to Ny-mobil.dk ! 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:42

Mads Ulbæk:

Hej Amino. 

Jeg står og skal arrangere en fest for folk på 18+, og vil gerne have at der kommer omkring 200, entré er 50,- og der er en times fri fadøl. stedet er på det lokale diskotek i Bjerringbro. 

Kan i fortælle mig hvad jeg skal gøre for at fol gider at komme? :) forslag? 

Og hvordan skal jeg komme ud til min målgruppe? 

Budget er ikke stort, da det skal kun give overskud. får 20,- pr. person der kommer ind. 

Hej Mads!

brug facebook, opret en begivenhed og spred ud til folk, lav et konkurrence om fri entre og en times bar eller noget, for den person der inviterer flest mennesker til begivenheden, husk at de skal lave screenshot af det og sende den til din mail eller noget i den stil.

Få dine veninder til at klæde sig ud eller noget og rende rundt på gaden og dele flyers, dem kan du få trykt billigt hos www.lasertryk.dk, så lad dem dele den ud på gågaden til målgruppen.

Har du mere at byde på end 1 times fri bar? hvor mange mennesker kan der være på diskoteket? 200 max?

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 23:48

Lav nogen plakater, evt. nogen flyers som du kan smide rundt på skolerne, hvor der reklameres med gratis fadøl i én hel time.

Sørg for at der kommer og reklameres med en gæste dj- navnet er underordnet, for folk aner ikke hvem dj'en er, medmindre man har fået fat i Tiesto eller et andet kæmpe internationalt navn.

-Dj'en skal selvfølgelig levere en hvis kvalitet, når det er det du også skriver på plakaterne.

"Fri fadøl i 1 time, mens Dj "bla bl" spiller rytmiske toner i dit selskab"

"Vi giver fadøl i 1 time, bare du lover at drikke dem!"

Osv... 

Fra Langå
Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 23:50

Kenan Corbo:

Hej Mads!

brug facebook, opret en begivenhed og spred ud til folk, lav et konkurrence om fri entre og en times bar eller noget, for den person der inviterer flest mennesker til begivenheden, husk at de skal lave screenshot af det og sende den til din mail eller noget i den stil.

Få dine veninder til at klæde sig ud eller noget og rende rundt på gaden og dele flyers, dem kan du få trykt billigt hos www.lasertryk.dk, så lad dem dele den ud på gågaden til målgruppen.

Har du mere at byde på end 1 times fri bar? hvor mange mennesker kan der være på diskoteket? 200 max?

Hej tak for svaret. 

Vi var 220 i går, men det var 17 + fest, tror der kan være 250 :)

Har ikke så meget andet. Ved ikke helt med strip. :)

- Mads Ulbæk

Sælger nu min Affiliate side, da jeg ikke har tid til to Ny-mobil.dk ! 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:51

Mads Ulbæk:

Kenan Corbo:

Hej Mads!

Hej tak for svaret. 

Vi var 220 i går, men det var 17 + fest, tror der kan være 250 :)

Har ikke så meget andet. Ved ikke helt med strip. :)

add mig lige på msn keno_c85@hotmail.com, lad mig hjælpe dig.

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 23:53

Lav evt. forsalg af billetter og slå på at der kun er begrænset antal pladser og at de sælges efter først til mølle princippet, 

Du kan derfor ligeledes heller ikke garantere, at der på dagen er flere billetter tilbage, som sælges i døren. 

Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 272
Fra  BlivProjektleder Skrevet kl. 23:54

En times gratis fadøl ? Det er jo bare en almindelig lørdag aften, eller endnu bedre en torsdag aften efterfulgt af 10 kroners bar. 

Du er desværre nød til at lægge vægt på andet, de fleste steder har i forvejen fri fadøl mellem 23-24 :) En god ting er at finde et par stykker du ved tit er set i byen, overtal dem og så er der chancen for at de hiver deres venner med. Har en kammerat der kommer gratis ind flere steder, og drikker for det meste gratis, blot fordi han altid hiver et sted mellem 20-30 mennesker med sig, som hver i sær selvfølgelig også hiver nogen med. Kender du sådan en person så hiv fat i ham og sig han drikker gratis hvis han skaffer lidt folk :) 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:56

Kan der komme flere mennesker ind end 200 mennesker , bliver der flere penge til bugtet ?

Ideer jeg kunne komme på

Lav konkurrencer danses

Lave udklædnings konkurrence

Fri bar et stykke tid

Lav en konkurrence miss weet t-shirt mv.

Lav event f.eks. dildo parties

Vis flere penge kan man f.eks. Bestille en stripper

Lav hjemmeside få den højere op på google

Lave facebook gruppe giver altid godt

Lave nyheder konstant , gør folk sulten og de høre om dit diskoteket i medierne.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 6. Feb 10
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 00:10

Hej Mads

Jeg kan se at du går efter en meget beskedent overskud omkring 20 kr. pr. person, dette beløb synes jeg personligt er for lidt. Din aftale med diskoteket bør i mine øjne være at du får entreen mens de får baren dvs. 50 kr. det er standard i København. Men er dette dit første event er det måske en meget god ide at starte beskedent ud. Men havde du haft en aftale af den karakter hvor du får døren dvs 50 kr. Havde du også haft råd til at få lavet plakater du kunne sætte op på diverse skoler. Herunder handelsskoler, frisør, gymnasier, idrætshaller mm.

Held og lykke med din fest.

Mvh Jakob / Sportnu.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)