En af min brors venner ejer et produktionsselskab, som laver reklamefilm, musikvideoer, kortfilm osv.
Han er 16 år gammel og allerede nu har han 6 års erfaring i filmbranchen, blandt andet fra Århus filmværkstedet, hvor han har fået undervisning og erfaring fra nogen af de bedste i filmbranchen. Sammen med sit crew er han i stand til at dække de fleste behov der skulle dukke op.
Når de har takket ja til et opgave, vil man med sikkerhed opleve at de går 100% ind i det, og bestræber sig på at fuldfører et opgave med 100% tilfredsstillelse.
I kan få mere information www.jsrisvig.tk og http://www.youtube.com/user/NONProductions for at se hvad han har lavet af forskellige ting.
Jeg har nu siddet og set en lang række af de film som din vens bror har filmet. Jeg mener bestemt han er talentfuld, specielt den kortfilm han har liggende på sin youtube side er flot filmet. På hjemmesiden er der ikke oplyst nogle priser for hans arbejde er det fordi han gør det gratis for at få en række referencer eller er det fordi der ikke er såkaldte faste priser?
Jeg har nu siddet og set en lang række af de film som din vens bror har filmet. Jeg mener bestemt han er talentfuld, specielt den kortfilm han har liggende på sin youtube side er flot filmet. På hjemmesiden er der ikke oplyst nogle priser for hans arbejde er det fordi han gør det gratis for at få en række referencer eller er det fordi der ikke er såkaldte faste priser?
Mvh Jakob / Sportnu.dk
Ja der er en del ting som er kanon lavet :)
Mht. priser så har han ikke oplyst dem fordi priserne er efter opgavens størrelse osv. Han har også lige skrevet et kontrakt med et reklame firma som leverer reklamer til tv2, HTC osv.
Han er utrolig billig, og man får MEGET får pengene.