Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danmarks største parti blandt iværksættere

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg tror heller ikke at det ville ændre meget mere.. Gennem "hele"(DEN KÆMPE STORE STATISTIK) har det cirka været den samme fordeling af stemmer.

Jeg håber flere vil stemme ind. Evt. kunne amino smide et link i nyhedsbrevet & evt linke fra forsiden dertil, for lige at give et boost. Det er efter min mening en ganske relevant afstemning.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 13:58

BruunMedia:

Jeg håber flere vil stemme ind. Evt. kunne amino smide et link i nyhedsbrevet & evt linke fra forsiden dertil, for lige at give et boost. Det er efter min mening en ganske relevant afstemning.

Det kunne være fedt, men nu er artiklen jo skrevet, så det ville ikke give noget særlig opmærksomhed, men ja, det er en relevant afstemning. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas de Oliveira:

Mikael christiansen:
Ok lidt fræk overskrift , synes dog vis direkte skulle bruges til en undersøgelse skulle have ventet til der var mindste 1000 stemmer eller mere og havde prøvet meget ihærdigt at få alle iværksættere til at stemme, for din artiklen skulle være så troværdig som mulig, så der er ingen spørgsmål kunne sættes i den vej

Som jeg tidligere har beskrevet tror jeg ikke det havde ændret særligt på resultatet, og hvis jeg troede havde jeg selvfølgelig ventet. 

Korrekt Måske havde der ikke været nogle forskel , men jeg snakker om troværdigheden i undersøgelse og jo flere der stemmer , jo mere giver det sikkerhed mod den statik usikkerhed , som der er i undersøgelser med få stemmer i , for vi kan aldrig vide om , vi bare har ramt nogle dårlige tidspunkter , hvor venstre folk ikke var online eller det var socialdemekraterne der ikke var online , der vil altid være større usikkerhed om . jo færre der deltager i en undersøgelse

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 17:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for rosen, og kritikken til jer alle. Jeg kan i hvert fald love for tyggegummiet er ude næste gang! 

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)