Hej Thomas, respekt for at du formår at få interviewet en række gode relevante personer.
Du bør dog måske passe lidt på med overskrifterne så de ikke bliver lidt for "Ekstra Bladet"'s agtigt. :)
Overskriften "Danmarks største parti blandt iværksættere" er lidt misvisende. Jeg ved godt at du i artiklen og under videoen bl.a. skriver at undersøgelsen er foretaget af PolitikNyt.dk og på "Danmarks største iværksætter forum: Amino.dk", men du burde måske overveje at fremlægge den metodik, der anvendes, når du bl.a. fremlægger en undersøgelse. Det vil gør din hjemmeside meget mere troværdigt.
Sandheden er jo at undersøgelsen kun viser, hvor mange af de registrerede Amino-brugere, der har haft mulighed for at se dit indlæg, læst det og derefter valgt at stemme, stemmer. Jo færre respondenter - jo større statistisk usikkerhed. Så man skal være påpasselige med at konkludere noget som helst, på baggrund af så få afgivne stemmer (190-stemmer pt.). Der er jo mange usikkerheds faktorer der spiller ind, med så få stemmer. :) Måske har LA's medlemmer lige PM'et hinanden for at stemme? Mens Socialdemokraterne måske ikke har gidet stemme? hvad ved jeg, men det viser jo bare at "undersøgelsen" bunder i meget usikkerhed.
Det kommer selvfølgelig helt an på, hvordan du vil ha' din hjemmeside skal opfattes som? Seriøst, kritisk og troværdigt eller sensationelt, populistisk og utroværdigt?
Ellers held og lykke med din side og fremtid. Jeg håber ikke du tager det personlig. Konstruktivt kritik kan kun gøre en bedre. Du er allerede nået langt. :)