Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danmarks største parti blandt iværksættere

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas de Oliveira:

Jeg er neutral når det handler om formidling af poltiske budskaber. 

Jeg synes sagtens man kan basere det efter det antal stemmer, da det jo er taget udgangspunkt i hvor mange iværksættere vi endnu engang har i Danmark, og om så der havde været 1000 mere stemmer, tror jeg ikke resultatet havde set anderledes ud. 

Rart at du er neutral, hvilket også er det korrekteYes

Statistisk holder din argumentation ikke, men du kan have ret i, at der er en tendens, men heller ikke mere. Derfor er overskriften lidt for pompøs a la EB eller BT.

Tonny

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 22:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tonny Skov Pedersen:
Statistisk holder din argumentation ikke, men du kan have ret i, at der er en tendens, men heller ikke mere. Derfor er overskriften lidt for pompøs a la EB eller BT.

Jeg er slet ikke enig. Overskriften er tiltrækkende, og det er jo pointen. 

Men vi kan jo heller ikke være enige om alting, jeg tror det er fordi du har en anden politisk holdning end artiklen tager udgangspunkt i, og det er jo også helt iorden :-)

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 22:05

Hej Thomas, respekt for at du formår at få interviewet en række gode relevante personer.

Du bør dog måske passe lidt på med overskrifterne så de ikke bliver lidt for "Ekstra Bladet"'s agtigt. :)

Overskriften "Danmarks største parti blandt iværksættere" er lidt misvisende. Jeg ved godt at du i artiklen og under videoen bl.a. skriver at undersøgelsen er foretaget af PolitikNyt.dk og på "Danmarks største iværksætter forum: Amino.dk", men du burde måske overveje at fremlægge den metodik, der anvendes, når du bl.a. fremlægger en undersøgelse. Det vil gør din hjemmeside meget mere troværdigt.

Sandheden er jo at undersøgelsen kun viser, hvor mange af de registrerede Amino-brugere, der har haft mulighed for at se dit indlæg, læst det og derefter valgt at stemme, stemmer. Jo færre respondenter - jo større statistisk usikkerhed. Så man skal være påpasselige med at konkludere noget som helst, på baggrund af så få afgivne stemmer (190-stemmer pt.). Der er jo mange usikkerheds faktorer der spiller ind, med så få stemmer. :) Måske har LA's medlemmer lige PM'et hinanden for at stemme? Mens Socialdemokraterne måske ikke har gidet stemme? hvad ved jeg, men det viser jo bare at "undersøgelsen" bunder i meget usikkerhed.

Det kommer selvfølgelig helt an på, hvordan du vil ha' din hjemmeside skal opfattes som? Seriøst, kritisk og troværdigt eller sensationelt, populistisk og utroværdigt?

Ellers held og lykke med din side og fremtid. Jeg håber ikke du tager det personlig. Konstruktivt kritik kan kun gøre en bedre. Du er allerede nået langt. :)

Kommer snart...

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 22:06

Din overskrift er nok ikke det bedste statistiske arbejde jeg har set, men det er da fin journalistik.. ;-) Jeg synes bare at du for din egen skyld skulle droppe modargumenterne, da du rent statistisk taler mod bedre vidende. Men nej, det er jo ikke det vi skal diskutere.

Fin video - godt at se at du har fået bedre styr på kvaliteten. Den slags behøver jo ikke være toppen af poppen, da det er indholdet det handler om, og jeg synes at det har ramt et niveau, hvor kvaliteten slet ikke generer mig :-)

Ift. indholdet, kunne det have været fedt hvis du havde spurgt lidt ind. Ja, vi kan da godt blive enige om at vi skal have lavere skat og mindre bøvl.. Men hvordan, med hvilke penge, hvornår, etc. Det kan hurtigt blive en stor mundfuld, så måske er tricket at starte mere snævert og lade nogle ting være givet. F.eks. ved vi godt at LA vil have lavere skat.. Altså, hvis du starter med et mere specifikt spørgsmål, kan i måske komme mere i bund med netop det, uden at det bliver for stort, flyvsk og uoverskueligt. Politikere er super skarpe til at give korte og præcise svar på selv indviklede spørgsmål, så jeg tror sagtens du kunne have stukket mere til ham uden at have spoleret dit super-korte og præcise format, som jeg egentlig synes er rigtig fint.

Men thumbs up samlet set. Keep it going :-)

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 22:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Overskriften er fræk og anderledes nok til at folk de klikker. Samtidig bakkes det op med en god video, så drop nu snakken om overskriften, og ja der skal flere til rent statistisk, men det trækker læsere til.

Mit blog indlæg: Installer aldrig analytics er det indlæg af mine, der er læst med. Hvorfor? Fordi det skaber opmærksomhed.

Så nej, overskriften er skam fin Thomas

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 22:14

Boysen:
Overskriften er fræk og anderledes nok til at folk de klikker. Samtidig bakkes det op med en god video, så drop nu snakken om overskriften, og ja der skal flere til rent statistisk, men det trækker læsere til.

Bedre kunne jeg ikke have sagt det selv.

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 22:41

Thomas de Oliveira:

Boysen:

Bedre kunne jeg ikke have sagt det selv.

Hej igen

Fint nok i kan klappe hinanden på skulderen, meen... igen - Næste gang hopper vi måske bare videre forbi, da det nok er lidt overdrevet med overskriften.

Du bør foretage valget allerede nu, og jeg tror egentlig også du har forstået pointen. Jeg er da af den opfattelse, at du gerne vil anses for at være seriøs i dit arbejde.

Statistik er nu en gang en rimelig sikker måde at belyse et forhold på, det er resultatet af statistikken, som ka og vil blive misbrugt. Vi kunne jo begynde at lege med tallene, herunder hvor mange og hvorledes, men det bliver mere nørdet end det, selv jeg kan klare en søndag aften.

@Thomas fortsæt den gode stil. Jeg glemmer stadig din alderWink

Tonny

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:09

Ok lidt fræk overskrift , synes dog vis direkte skulle bruges til en undersøgelse skulle have ventet til der var mindste 1000 stemmer eller mere og havde prøvet meget ihærdigt at få alle iværksættere til at stemme, for din artiklen skulle være så troværdig som mulig, så der er ingen spørgsmål kunne sættes i den vej

Dejlig at se du prøver hele tiden prøver frem med at skriver nyheder og prøver med video nyheder godt gået

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 08:16

Tonny Skov Pedersen:
Fint nok i kan klappe hinanden på skulderen, meen... igen - Næste gang hopper vi måske bare videre forbi, da det nok er lidt overdrevet med overskriften.

Igen er jeg ikke enig, jeg synes overskriften er aldeles passende, jeg tror bare du har en anden poltisk holdning end overskriften appeller til - men det skal jo ikke skille vores veje ;-)

Tonny Skov Pedersen:
@Thomas fortsæt den gode stil. Jeg glemmer stadig din alder

Du er ikke den eneste.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 13:45

Mikael christiansen:
Ok lidt fræk overskrift , synes dog vis direkte skulle bruges til en undersøgelse skulle have ventet til der var mindste 1000 stemmer eller mere og havde prøvet meget ihærdigt at få alle iværksættere til at stemme, for din artiklen skulle være så troværdig som mulig, så der er ingen spørgsmål kunne sættes i den vej

Som jeg tidligere har beskrevet tror jeg ikke det havde ændret særligt på resultatet, og hvis jeg troede havde jeg selvfølgelig ventet. 

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)