På baggrund af min undersøgelse her på Amino omkring hvem i holder med poltisk har jeg video-interviewet Simon Emil Ammizbøll, og lavet en artikel omkring det.
Meeeeen, er det ikke en lidt flot overskrift (Måske du er tilhænger af LA), afstemningen er pt. baseret på 187 stemmer!!!
Jeg håber da, at der er lidt flere iværksættere som sådan, og hr. Amnitzbøll var jo en gang radikal, så lad os lige se, om han overhovedet holder til næste valg.
Meeeeen, er det ikke en lidt flot overskrift (Måske du er tilhænger af LA), afstemningen er pt. baseret på 187 stemmer!!!
Jeg er neutral når det handler om formidling af poltiske budskaber.
Jeg synes sagtens man kan basere det efter det antal stemmer, da det jo er taget udgangspunkt i hvor mange iværksættere vi endnu engang har i Danmark, og om så der havde været 1000 mere stemmer, tror jeg ikke resultatet havde set anderledes ud.
LA's popularitet skal nok mere ses som et udtryk for Lars Løkke's mangel på gennemslagskraft og visioner, end enighed om LA's evner til at skabe et godt iværksættermiljø i Danmark.
Som god gammel venstremand piner det mig at se hvordan partiet efterhånden er svinget over i den socialdemokratiske grøft, og åbenbart ikke evner at komme på ret køl igen ved egen hjælp.
Måske er den eneste løsning at Venstre taber næste valg!
Det plejer at få skabt diskussion internt i partiet om hvordan man kommer tilbage til keneværdierne.