Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Database.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Kbh. Syd
Tilmeldt 27. Sep 09
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg er igang med etablering af et marketing bureau og kunne godt bruge et par fif til kundedatabase. Jeg skal på en eller anden måde finde ud af hvordan jeg ringer rundt til virksomheder i Københavnområdet og hvordan jeg undgår at kontakte de samme. Dette kunne være meget oplagt at gøre med ip-telefoni og har hørt, at man kan op koble det til krak eller de gule sider og man så på den måde kan ringe rundt. Mit spørgsmål er derfor ikke entydigt og jeg kunne også godt tænke mig at vide hvordan andre med ligende virksomheder griber deres kundedatabaser an. 

Jeg er som i kan hører helt på barbund og alle råd vil derfor blive taget med stor tak.  

Mvh. Joachim Elmegaard

Fra Hornslet
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 10:51

Hej Joachim

Vi udbyder viden om danske virksomheder og private. Erhvervsviden udbyder vi her http://erhverv.nnmarkedsdata.dk/

Brugernavn: aminotest

password: market

Dette system kan du bruge til at segmentere i virksomheder. Blandt andet ud fra geografi. Du finder f.eks. alle virksomheder i København, ved at klikke dig ind på den mørkeblå bjælke under overskriften "salg og marketing". Herefter fremkommer et overlay, hvor du i første omgang kan vælge regioner. Du kan trykke på det lille plus ved regionerne, hvorefter du kan finde kommuner, og helt ned til postnr. Du sætter simpelthen flueben ved de kommuner/regioner/postnr. du vil have fremsøgt, og trykker tilføj valgte.

Herefter kan du indsnævre søgningen med mange flere søgekriterier.

Når du har fundet din ønskede målgruppe, kan du eksportere den ud af systemet. Den fil du nu har, kan indlæses i stort set alle CRM systemer.

Alternativt kan du integrere vores data direkte i et crm system. Det kunne se således ud: http://www.crmmarkedsdata.dk/hvordan_virker_det

Du er meget velkommen til at kontakte mig for en uddybende snak/dialog om mulighederne for dig. Enten herinde, eller på jaol@nnmarkedsdata.dk / 36361493.

Med venlig hilsen

Jan Brøgger Olsen

Fra Kbh. Syd
Tilmeldt 27. Sep 09
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 10:57

Jeg syntes jeres program ser rigtigt godt ud. Det vi lige det jeg ledte efter faktisk. Som jeg skrev er jeg kun i etablerings fasen og det vil derfor ikke blive aktuelt lige nu. Men jeg er helt klart positivt overrasket over at man lave alt på så smart en måde.

Jeg kunne godt tænke mig, at hører lidt mere omkring priserne på denne service?

Mvh. Joachim Elmegaard

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)