Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback til forretningside

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Kbh. Syd
Tilmeldt 27. Sep 09
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt bruge lidt feedback til min forretningside. Jeg er studerende og skal derfor kører dette sideløbende med mit studie. Jeg ved godt at mit koncept ikke er revolutionerende, men jeg brænder for dette og tror jeg kan gøre denne service billigere end mange af mine konkurrenter.

Jeg er ved at starte et marketing bureau, hvis primære aktivitet er event marketing. Dvs. vi varetager andre virksomheders promotion af f.eks. et produkt. Vi sætter nogle boder op i lufthavne, centre, banegårde osv. og demonstrerer vores klients produkt. Dette kunne f.eks. være apple der kunne tænke sig at få promoveret deres nye iphone4. 

Jeg kunne som sagt godt bruge noget respons på ideen. Noget om hvad jeg skal være opmærksom på og selvfølgelig meget gerne noget intern viden fra branchen, alt er behjælpeligt på forhånd tak.

Mvh. Joachim Elmegaard 

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 21:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Joachim

Hvorfor skulle de betale dig for at demonstrere produktet, når forbrugerne bare kan gå i butikkerne og afprøve produkterne?

Det koster dem jo ikke noget - i forhold til hvis de skal betale dig.

Mvh Tobias.

Fra Kbh. Syd
Tilmeldt 27. Sep 09
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 21:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Værdien for vores klienter ligger i selve demonstrationen af deres produkt, men mere i promotionen af produktet, så de bliver mere synlige i gadebilledet. Dette er f.eks. en oplagt promotionform i forbindelse med en produkt lancering.

mvh. joachim 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)