Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Relevant og unikt indhold - hver dag

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 171
Fra  LichtenbergPress Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, nej det handler ikke om telefoner :-) (hvad fik dig til at tro det?)  Jeg hører lige om det er ok, at jeg nævner butikken her, og vender tilbage. 

VH HH

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 23:08

Hej Aminoer

Minder det ikke om konceptet artikel submitter og MY artickel tools gør med et online værktøj eller har jeg misforstået noget ?

MY artickel tools lyder ret spændende syntes jeg.

Best regards

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 23:09

hehe naj det var bare et skud i tågen hehe. for tåget er det, og det var vist det der var min point :-)

Mvh Omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 171
Fra  LichtenbergPress Skrevet kl. 23:21

Ja for dælen, det ser sjovt ud. Jeg har hørt om software, der kan skrive hæderlige artikler, men bedst hvis det er meget databaserede tekster, som eksempelvis vejrudsigter og en round-up på døgnets valutakurser.  Desværre tror jeg ikke der findes noget på dansk. 

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 23:27

Hej Hans

MY article tools ser meget spændende ud og ser rent faktisk ud til at kunne lave tekster der kan bruges til noget, prøv at køre de 2 videoer du finder nede af siden, de er ret interessante.

Du har naturligvis ret i at de sikkert ikke kan lave danske tekster, og dog, de kan muligvis bruges med tilrettelser efterfølgende, det må da stadig være nemmere end at skrive tusindvis af tekster selv.

Ellers må vi have en til at tage kontakt til dem så vi kan få det udviklet til det danske sprog ;-)

Best regards

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 22:48

fik du nogensinde svar? mht, offentligtgørelse af den formodet offentlige side??

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)