Jeg ville personligt aldrig bruge det. :-) |
Mikkel:Jeg ville personligt aldrig bruge det. :-)
Samme kan jeg sige. Selvom jeg har masser af mobile enheder der ville kunne vise det.
Jeg ville personligt aldrig bruge det. :-) |
Samme kan jeg sige. Selvom jeg har masser af mobile enheder der ville kunne vise det.
|
Jeg synes det ville være genialt. Det ville gøre det hele en anelse lettere på farten. Som det allerede er nævnt, tager det 100 år at hente Amino på mobilen - og ikke mindst, når det er 3g net!
Alletiders idé!
Mvh. Jonas |
En iPhone App fra Amino ville jeg VIRKELIG elske. Så bliver det ikke mere lækkert, men jeg ved ikke hvordan landet ligger mht. ressourcer til udvikling af den slags :-) Drømme kan man i hvert fald altid. En mere mobilvenlig udgave af debatten i første omgang ville også bare være fedt! Mvh |
Jeg vil have sådan én. mvh Hans |
NEJ! ikke en iPhone app!. en mobilversion af sitet.! Så os der har tænkt os om også kan komme på.. - Hvis i mangler ressourcer kunne vi da lave en lille indsamling, hvis der er nogen der kan stå for sådan noget.. - Gider altså bare ikke bruge 1øre på noget udvikling til jeres æble telefoner. |
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
Jeg tror der er en god grund til mange aviser, netaviser osv. har lavet et iPhone app. Det er der nemlig rigtige mange forbrugere, som kan lide. Så helt at udlukke et iPhone App, synes jeg lyder som en tosset ide. Men selvfølgelig - en mobilversion ville være bedst at have på plads først.
|
iPhone 6
Synes også apps er smart.. - Men hvad med alle os som har Androiod |
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
I would be happy to pay for an amino iphone app. for my Iphone :-)
|
Kan man ikke se lidt i retning af hvad facebook har gjort? Den fungerer nemlig rigtigt godt på min Nokia. Det bliver super dejligt når det kommer til at virke. |